8 gündür A 101'de çalışıyordum dün çıktım işten sizce hata mı yaptım? Çok erken mi pes ettim?

Gerçekten çok zor iş kasayla ağrı uğraş insanlarla ayrı uğraş sana bağırıyorlar yani yeminlen çok zor dayandım zaten kasayı öğrenmek zor bi de bazı insanların ağızlarını çek. Sabah 8'de gidiyodum ve 5.30'da çıkıyordum Öğlen 12.30'da gidiyodum 9.30'da çıkıyodum sonra paspas var tabi daha zor şeyleri bile gelmedi sevkiyat at çalışanlar bilir gerçekten sabır gerektiren bir iş. Markette çalışmış olan var mı acaba siz neler yaşadınız?

8 gündür A 101'de çalışıyordum dün çıktım işten sizce hata mı yaptım? Çok erken mi pes ettim?
Cevapla