4 yıllık okuduğum bir dölüm vardı devamsızlık yaptım tekrar kaydımı yenileyebilir miyim?

Devamsızlık nedeniyle kaydım silindi kayıt yenileme oluyor mu bu durumda bilen var mı

4 yıllık okuduğum bir dölüm vardı devamsızlık yaptım tekrar kaydımı yenileyebilir miyim?
Cevapla