2 önlisans kaydım var, ders kayıtlarını yapmamıştım. 3. önlisans okumama engel mi bu durum?

Tıbbi laboratuvar puanı aldım. 2 önlisans kaydimin olması 2 yıllık önlisans tıbbi laboratuvar okumama engel mi

Güncellemeler
+1 yıl
Birden fazla ön lisans bölümü okunabilir mi
2 önlisans kaydım var, ders kayıtlarını yapmamıştım. 3. önlisans okumama engel mi bu durum?
Cevapla