21 yaşındayım yerleşemedim, ailem canın sağolsun diyor ama çok üzülüyorum, ne yapmalıyım çok mu zaman kaybettim?

18 yaşında kaza geçirdim ve ailemin emeğini asla yadırgayamam senelerce omurgam dahil neredeyse her yerimden ameliyat oldum hep bana destek oldular. Bu yıl sınava girdim. Sıralamam 50 bindeydi ve istediğim yer gelmedi yerleşemedim. Ailem üzülme diyor sana feda olsun diyor ama paralarını ve kendi zamanımı çalmış gibi hissediyorum. Çok üzülüyorum. Çok mu geç kaldım. Hiç okumayıp çalışsam mı? Arkadaşım bana kızıyor sa lak mısın ne çalışmaso sıralaman çok iyi hem seneye belki derece yaparsın diyor ama yine de çok üzülüyorum ameliyatlarım, her şeyimle ailemin sırtında kaç yıldır kambur oldum.

21 yaşındayım yerleşemedim, ailem canın sağolsun diyor ama çok üzülüyorum, ne yapmalıyım çok mu zaman kaybettim?
Cevapla