Özel okul kazandım, annem okulda çay bile içme diyor! Sevincim kursağımda kaldı, ne yapacağım?

Üniversite sınavını kazandım. Ailemin istediği gibi yaşadığım şehirde kazandım ama annem sevincimi kursağımda bıraktı yok orada çay içme yok başımıza bir iş gelir yok şu yok bu 25 yaşımdayım emeklerimin karşılığını sonunda aldım ama sevinemiyorum 50 indirimli geldi üniversite hep paranı öderiz diyor hem burun kıvırıyor?

Güncellemeler
+1 yıl
Dört senenin emeği var sırf ailem yaşadığımız şehirde istiyor diye dört senedir giriyorum sınava şehir dışı geliyor devlette ama ailem göndermiyor bu sefer puan iyi sıralama düşük geldi ama yinede yazdırdı ailem o yüzden emek harcamadin kazanmış değilsin laflarınızı kendinize saklayın yaşadığım şehiri kazanacağım diye astıma yakalandım bir çok hastalığa yakalandım derslerim aksamasın diye hastaneye bile gitmedim
Özel okul kazandım, annem okulda çay bile içme diyor! Sevincim kursağımda kaldı, ne yapacağım?
Cevapla