Çağrı merkezinde performans hapları kremleri sattim demeye utanıyorum?

Ben çağrı merkezinde çalıştım daha önce kurumsal olmayan bir firmaydı yalan söylüyorlardı mesai yok diye sigortam geç ve eksik yatırıldı ürünlerin çoğundan müşteri memnun değildi mağdur fazlaydı çok şikayet alıyorduk müşterilerden üstüne üstlük küfür yedim oranın sorumlusundan hayatımı mahvetti namusumla şerefimle oynadı aslında iyi bir insanım

Çağrı merkezinde performans hapları kremleri sattim demeye utanıyorum?
Cevapla