Türk Dili ve Edebiyatı bölümünü seçtim, işsiz kalır mıyım?

Puanım oraya yetiyordu 😭😭 ilgi alanıma girince yazdım kazanıp mezun olursam işsiz kalır mıyım

Türk Dili ve Edebiyatı bölümünü seçtim, işsiz kalır mıyım?
Cevapla