merhaba herkese,
üniversitenin denizcilik bölümünden yeni mezun oldum ve bir tanıdığım aracılığı ile bir firmaya girdim çok büyük bir ofis değil ama birçok gemisi var böyle küçük yerlerde daha kolay ömğrenildiği için böyle bir yere girdim. Ben denizciliğin deniz tarafında gemilerşnde staj yaptım ve bununla ilgili eğitim aldım ve şimdi kara tarafında operasyon kısmında çalışıyorum daha doğrusu çalışmaya çalışıyorum. bana üç ayın sonunda iki gemi verildi ve diğer gemilerden çok farklı seferler yapan garip gemiler. bunu operasyonunu yap dediler ve ben de yapmaya çalışıyorum bilmediklerimi sormaya çalışıyorum ama genelde soramıyorum çünkü yoklar. sürekli bana bağırıyorlar hata yaptığımda bir şeyi yapmayı unuttuğumda onların istediği tarzda konuşmadığımda bile çok çaresizim yaptığım iş onlar için basittir belki sonuçta tecrübeliler ama ben öğrenmeyi çok istiyorum ama tecrübem yok insanlar hata yapabilir bence. GEÇEN GÜN BANA TELEFONDA ÖYLE BİR BAĞIRDI Kİ ÇALIŞMAYA GÖNLÜN YOKSA EVİNDE OTUR VS DİYE ÜÇ SAAT AĞLADIM AĞLAMA HİSSİMİ TUTAMADIM. çok çaresiz hissediyorum bana bir yol gösterin nolur. işe ihtiyacım var ama gururumu kırıyorlar bu normal mi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer