YATAY GEÇİŞ YAPTIM KAYDOLDUM AMA GEÇİŞİ İPTAL EDEBİLİR MİYİM?

Merhabalar ben yatay geçiş denedim yazın kabul oldu ve kayıt da oldum fakat biraz pişmanım yeni okul dönemi başlamadan geçişi silip eski okuluma dönebilir miyim? Belirli bir süresi var mı bunun için? Ortalamayla geçiş yaptım

YATAY GEÇİŞ YAPTIM KAYDOLDUM AMA GEÇİŞİ İPTAL EDEBİLİR MİYİM?
Cevapla