İş sağlığı ve güvenliği lisans bölümü bilgisi olan?

Sizce bana bi meslek getirisi olur mu. Bu bölümü seçmeli miyim.
aynı bölümün iki yıllığıda var hatta kayıt yaptırıp sertifikasını alabileceğin kursları bile var.

Bunların arasında 4 yıllık fakültesini okumanın bir artısı olur mu acaba. Yoksa boşu boluna 4 yılım heba olmasın🤧

İş sağlığı ve güvenliği lisans bölümü bilgisi olan?
Cevapla