Birisi akşamüstü derslere giriyor, diğeri sabah. Çok bir fark oluyor mu?

Birisi akşamüstü derslere giriyor, diğeri sabah. Çok bir fark oluyor mu?

Merhaba, ikinci öğretim de aslında örgün eğitimin bir parçasıdır ama ders akşama doğru ya da akşamalrı yapılır ve harç parası da olur 2 dönem şeklinde ödersiniz bankaya. Başarılar diliyorum. Her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle...
İkinci öğretim de örgün öğretimdir. Önce örgün öğretimin ne demek olduğuna basitçe bakalım. Derslere devam ve katılım zorunluluğu olan öğretimdir. Farkı ise saatleri ve harç parasıdır.
Cevap
4Cevap
Harcı daha yüksek olır. Dersler daha geç saatte başlar. Onun dışında bir fark yok
İkinci öğretime gittim aksam derse girer zaten aksam diye hoca mola vermeden dersi hizlica işletip bititirdi genelde daha güzel geliyor bana ayrıca çalışmak isteyenler icinde avantaj
Ikinci öğretim de para ödemek zorundasın. Onun dışında yok fark.
Çok fark var. sabah daha çok akici oluyorsun. oglen den sonra ders bayıyor
Sadece harç parası fazla
İkisi de zaman kaybı. Okuma boşuna
Harç konusu da var galiba örgünler para ödemiyor.
Olmuyor
İkinci öğretimde harç yatırıyorsun dönem başı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?