Kpss öğrencisinin işte çalışması? Lütfen düşüncelerinizi benimle paylasin?

Selam ben üni son sınıf öğrencisiyim mezun olacağım bölümde atama sayıları düştü ancak ben sıkı bir kpps çalışma düzeni oturtmaya çalışıyorum. Haftada iki gün işteyim maas+prim+yemek 2400 2500 para alıyorum. Paramı gayet güzel harcadım kıyafet olsun gezi olsun yedim kpss kitaplarimi aldim kursa yazildim 1 senedir 5 grm 1 çeyrek aldim kendime ancak şu an işten ayrılmak istiyorum evdekiler benim calismamdan dolayı çok rahat özellikle babam internet faturasını falan benim odememi bekliyor. Mesela babamdan para alıyorum ama ÖDÜNÇ alıyorum. Zoruma gidiyor. Ben kendi mesleğimi (öğretmenlik) yapmak istiyorum. Bunun içinde büyük çaba gerekiyor 2 gün dahi olsa bunu ise giderek göz ardı etmek istemiyorum. Korktuğum tek şey maddi açıdan zora düşmek Bursum var çok şükür ama babamın da artık bir şeyler üstlenmesi istiyorum yoruldum sizce işten çıkmam mantıksız mi (babamın maddi durumu çok değil ama ev kendimizin olduğu için çok şükür geçim sağlıyoruz)

Kpss öğrencisinin işte çalışması? Lütfen düşüncelerinizi benimle paylasin?
Cevapla