Çok tembelim matematiği bu yaştan sonra öğrenebilir miyim?

Aşırı derecede tembelim sınıfı hep ortalama puanla geçerdim sınavlara son 15 dk çalışarak. Şimdi okul bitti tyt girdim sağlık meslek lisesindeydim. Puanım çok iyi değil mezuna kalıcam büyük ihtimal. Evdeyim 1 sene ders çalışmak istiyorum ama olmuyor bunalıyorum nefret ediyorum nasıl seviyorsunuz. Küçüklükten bu yana en büyük hayalim hemşire olmaktı.. Hadi her dersi hallettim diyelim diğer dersler daha mümkün gibi ama. İstediğim bölüm sayısal Benim matematiğim gerçekten 0. Abartmıyorum şaka yapmıyorum 26+95 deyin 2 dakika parmakla hesaplarım. Küçükkende kötüydü hep kötüydü. Sadece kağıt üzerindeki toplamayı biliyorum onuda unuttum. çarpmayı bile unuttum bölme çıkarmayı bile bilmiyorum. Bu işin hiç bir mümkünatı yok mudur? Ben bu matematiği nasıl öğrenebilirim? Hangi yolla? Kafama girmiyor gibi hissediyorum 15 dk sonra unutuyorum
Çok tembelim matematiği bu yaştan sonra öğrenebilir miyim?
Cevapla