Arkadaşlar niye kamu kurumlarında çalışanlar işçisinden memuruna böyle?

Bir kamu kurumunda kadrolu memur olarak çalışıyorum. ofisimizde 6 erkek 4 kadın çalışıyoruz. kadınlardan biri temizlikçi diğerleri ofis personeli. erkeklerden ikisi yönetici diğerleri ofis elamanı biri şoför. neyse konuya geleyim ofisimiz de zaman geçtikte haliyle ihtiyaçlar oluyor. kimi zaman malzeme ihtiyacı kimi zaman temizlik boya badana ihtiyacı. ne zaman böyle hafif güç gerektirecek iş olsa herkes ya bel fıtığı ya da sakat oluyor. bu neden böyle. ? örnek veriyorum 1 bilgisayar kasasını kaldırıp masanın üzerine koymak bile herkes için zor geliyor. öyle milletin sırtına un çuvalı yüklemiyorlar yani. bir masayı ittirmek mesala. bir damacana suyu sebile takmak gibi. Ya bu insanlar özel sektörde çalışsalar bunu yapabilirler miydi? neden böyle bu insanlar?

Arkadaşlar niye kamu kurumlarında çalışanlar işçisinden memuruna böyle?
Cevapla