Askeriyede çalışan bir kadın olmanın avantaj ve dezavantajları nelerdir?

Yakında psikoloji bölümünden mezun olacağım ve askeriyede psikolog olmak istiyorum. Ama nasıl yapacağım hakkında bir bilgim yok. Muvazzaf subay olmak gerekiyormuş sanırım. Bu konularda bilgisi olan varsa aydınlatabilir mi? Ayrıca askeriyede çalışan kadınlar var mı burada? Günleriniz nasıl geçiyor? Cinsiyetçilik yaşıyor musunuz?
Askeriyede çalışan bir kadın olmanın avantaj ve dezavantajları nelerdir?
Cevapla