Markette çalıştığım için utanıyorum çünkü okumadığımı düşünüyorlar. Utanmakta haksız mıyım?

İnşallah bu sene üniveristeye başlayacağım onun için işe girdim hemde evde durunca canım sıkılıyor mahalle marketinde çalışıyorum baya büyük bir yer oranın temizliği yük indirme kaldırma hepsi bende ve gelenlere hoş geldiniz hoş geldiniz demek zorundayım hep bir tek kasada durmuyorum ona başkası bakiyor ve tanıdıklar gelince utanıyorum bazıları benim okumadığımi bile düşünüyor geçen komşumuz sınavın çok kötü geldi çalışmaya mi basladin ondan falan dedi pdr okuyacağım inşallah

Güncellemeler
+1 yıl
Çalışmak değilde patronun dayattığı herkese hoş geldiniz demek beni yoruyor biri geldi mi kapıya kadar gidiyorum hoş geldiniz demek için ve çoğu zaman göz deviriyorlar başıyla onay veriyorlar bazilari duymamış gibi yapıyor
Markette çalıştığım için utanıyorum çünkü okumadığımı düşünüyorlar. Utanmakta haksız mıyım?
Cevapla