Deniz ve liman işletmeciliği mi yoksa
Deniz ve ulaştırma bölümü mu
Deniz ve ulaştırma bölümü mu
Kaptan olmak için üniversitelerin dört yıllık eğitim veren Deniz Ulaştırma ve İşletme Mühendisliği bölümünden lisans derecesi ile mezun olmak şartı bulunmaktadır. Staj dönemini tamamladıktan sonra Denizcilik Müsteşarlığı'nın yaptığı Gemi Adamları Yeterlilik Sınavından başarı ile geçmek gerekmektedir...
Cevap
5Cevap
Deniz ulaştırma ve işletme mühendisliği diye geçiyor
Gemi Kaptanlığı diye bölüm var direk.
Lisede gemi makşnaları ya da gemi güverte
Ulaştırma olabilir
Gemi kaptanciligi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?