Başka şehirde hemşirelik okumak mı? Yaşanan şehirde fizyoterapi okumak?

Yaşadığım şehirde okumanın avantajları masraf harcamayacağım. Üninersite zaten yakın. Konaklama , yemek yeme desek ailemin evinde kalacağım. Ama fizyoterapi bölümüne okuması çok zor ve atanması da çok zor bir bölüm diyorlar. İnternette zaten az bilgi var bazıları atanması kolay diyor bazıları atanması zor diyor arada kaldım. Yoksa başka şehirde hemşirelik okumak mı? Bunun dezavantajı ise çok fazla masraf gidicek; Kira , elektirik , yemek ulaşım vb. Ama avantajı ise fizyoterapiye göre daha rahat atanıyor. Çok çıkmazda kaldım lütfen yardım edin.

Başka şehirde hemşirelik okumak mı? Yaşanan şehirde fizyoterapi okumak?
Cevapla