Bilgisayar mühendisi varsa meslekteki zorluklardan bahsedebilir mi lütfen?

Merhabalar malum tercih dönemindeyiz. Bilgisayar mühendisliği yazmayı düşünüyorum. Mesleki zorluklar ne? Birde 77 bindeyim bircok turkce bilgisayar mühendisliği geliyor ama ben ingilizce okumam gerekiyormuş gibi hissediyorum puanima en yakın ingilizce bilgisayar mühendisliği 87 binde. Sırf ingilizce için orayı yazsam aptallık etmis olur muyum?

Şimdiden teşekkürler

Bilgisayar mühendisi varsa meslekteki zorluklardan bahsedebilir mi lütfen?
Cevapla