Kadınlığımı kullanarak işe alındım ama huzursuz hissediyorum?

Hukuk 1. sınıfı bitirdim şu halimle hiçbir büro almaz beni yanına. Okuldan bir çocuğun babası vardı baya o çevrede bilinen bir avukat. Çocuğa yazdım iş için başta tamamen arkadaşçaydı önceden muhabbetimiz var diye. O bana farklı yaklaşınca işler değişti. En sonunda her şeyin bir bedeli var gibi şeyler yazıp evine çağırınca tek çarem olduğu için göz yumdum. Şimdi 2 haftadır iyi bir ücretle işimi yapıyorum çok şey öğreniyorum ama resmen vicdan azabı çekiyorum. Bu huzursuzluğu nasıl atlatabilirim?

Kadınlığımı kullanarak işe alındım ama huzursuz hissediyorum?
Cevapla