Arkadaslar oncelikle 18 ime yeni girdim yani reşitim sadece okula gec yazilma oldugum icin lise 3 e gectim?

İlk 2 senemi özel okulda okudum ama okulum çok küçük bir binadan ibaret ve hiç arkadaşım yok 1 tane bile kafama uyan... öğretmenlerini hiç sevemedim hatta nefret ediyorum. sorun şu ki 11 ve 12 de devlete gecicem ama annem yks yi devlette yapamazsin notların takdir alamazsın diyip duruyor sizce devlete geçmeli miyim hiç mutlu değilim bu okulumdan sizce devlette yapabilir miyim?

Güncellemeler
+1 yıl
Gitcegim okul da bahçesi çok büyük bir anadolu lisesi gayet iyi yani sadece not ortalamasiyla alıyor
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaslar 7 düvele yayar mısınız sorumu nakli yapmam lazım bu 2 gün içinde haydin elbirligiyle bir akil
Arkadaslar oncelikle 18 ime yeni girdim yani reşitim sadece okula gec yazilma oldugum icin lise 3 e gectim?
Cevapla