Selamlar, bir işe başvurmuştum onaylanmış, lakin saçlarımı kesmemi söylediler.
Uzun saçlıyım saçlarımı seviyore, iş için saçlarınızı keser miydiniz?
Selamlar, bir işe başvurmuştum onaylanmış, lakin saçlarımı kesmemi söylediler.
Uzun saçlıyım saçlarımı seviyore, iş için saçlarınızı keser miydiniz?
Şu ekonomik şartlara bakıldığında ben olsam saçımı keser o işe başlardım
Aynı durumu abimde yaşadı
Bundan beş sene önce abime baksan asla böyle bir şey yapmaz derdin
Omuzlarına gelen bakımlı saçlar rengini falan actiriyordu hatta
Güneşte altın sarisina donen çok güzel saclari vardı
Sakalları sık ve uzundu
Ama şu an memur
Saçını da sakalını da kesti
Ve iyi ki diyor
Hem bana hem anneme bakıyor
Hayat bazen insanı bu noktaya getiriyor
Babamın vefatı ile de ilgisi var tabi bizim durumun
Sen sadece kendine bakmakla yükümlü isen kararını kendin verirsin
Şu zamanlarda iş bulmak epey bir zorlaştı. Elinde diploması olanlar bile yeri geliyor bulamıyor. Memurluk gayet güzel bir meslek, çalışma saatleri ve izin günleri konusunda rahat olursun. Herkesin bir tarzı, imajı var saçların zaaf noktan ince çizgin olabilir o yüzden hata mı yapmışsın yapmamış mısın buna kendin kara vermelisin. Lakin bil ki sana kısa saç da çok çok yakışır. Hani saçların iş bulma konusunda sana pürüz çıkartacaksa kestir, sana da değişiklik olur hem. Değişikliğin yanı sıra da yakışır zaten. Bir daha önüne böyle bir şey çıkarsa direkt işi itme, çözüm yoluna odaklan. Artık iş işten geçmiş ama önündeki işler için dediklerimi gözardı etme. Birkaç sene sonra tekrar uzatırsın hiç dert değil. Ben de 2-3 ay önce saçımı sıfıra vurdum mesela😅 İyi şeylerin olması için ödün vermem gerekiyordu ve verdim, sende vermesini bil daha güzel şeyler için❤
Heleeee😂😂
Sen şaka mısın hahaha :D
Cevap
6Cevap
Hayır tabii ki de kendi dış görünüşün seni ilgilendirir ki uzun saç sana yakışıyor.
Bence iyi yapmışsın. Eskidenmis o memur olup sırtı devlete dayamak falan. Şimdi kıdemli işciler memurlardan daha çok kazanıyor.
Senin cinsiyet ne? Erkek misin. ? Bayan için öyle bir kayde yok
Keserdim ben olsam zaten havalar sıcak
gerçekten saçmalık ya. dövme, piercing vb. anlarım da saçından kime ne, onlara ne. çok muhtaç değilsen bu işe, saçlarını tercih et derim. ben şahsen kısa saçı hiçbir kadına yakıştırmıyorum.
Memurlukta saça karışmıyorlar diye biliyorum
Belediye ve resmi kurumlarda evet,
Aşçılık ve devlet kurumlarının yemekhanelerinde restoranlarında kesmek zorundası
Ben olsam bende reddederdim
Alfa şık kitabınız çıkınca yazın alıp okim 😂😂
Sacadami kaeisiyorlar
Sakal sıkıntı bende 😂
Geçim sıkıntın varsa yanlış yapmışsın
Keserdim uzar nolucak
Görmemlszimmm
Bi su iç soluklan bida söyle :D
kes gitsin saç değil mi uzar
Keserdim
hayır
kimsenin lifestyle ına kimse karışamaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?