
Çoooook heyecanlıyım üniversiteli olacağım diye. Dayanamadım kombinimi bile hazırladım. Beyaz çantayla şahane olurum dimi

Çoooook heyecanlıyım üniversiteli olacağım diye. Dayanamadım kombinimi bile hazırladım. Beyaz çantayla şahane olurum dimi
Abartmayı ne kadar seviyorsunuz. Okul orası, balo değil. Şık giyinmek başka kokoşluk başka, okulda elbise de giyersin de bu ne böyle düğüne gider gibi.
ama ilk intiba önemli
Cevap
47Cevap
Unide kimsenin kimseyi takmadigini gorunce yuzunun halini merak ediyirum qrqtqfafa saniyorlarki aoo su kiza bak diyecekler orada herkes boyle zaten
heyecanlıyım napim
Guzel mi evet ama universite degilde gezi piknik gibi bisi icin sahil kenari gezisi icin gibi biraz
Okul icin daha farkli bisi olsa iyi olur yoksa guzelsin belli
çok teşekkürler :)
Ne demek rica ederim
Eger o gune dair secim icin fikrimi sormak istersen secenekleri at bana begendigimi solerim sana
Üniversite ya da okul - okumak için böyle kombinlerde mi oluyor?
e elbette
😂😂 pek üniversite , okul. kombinine benzememiş.
Bu ne kız, pimi çekilmiş patlamaya hazır el bombası gibi olmuşsun.
Çocuklar senin yüzünden sınıfta kalacaklar, günahları da senin boynuna olacak.
ahaha şakacı
Aaa bu mu bununla çok rüküş kalırsın bence derin yırtmaçlı böyle dekolteli bir şey giymelisin desinler ki vayyy be Victoria secret buraya şube mi açtı
abartma istersen
herkes ilk günlerde böyle geliyordu hatta kışın bile artisliğine gelen vardı sonra herkes saldı eşofmana düştüler :D
valla mı
Ne diyosunnnnnn? Herkes seni konuşacak boy boy resimlerin gazetelerde manşet olacak tabikiiiiiii
çok komiksin
Boşsun
Akilda kalirsiniz ancak nasil kalirsiniz onu bilemem.😂
kötü mü
Okumaya gidiyorsun, biliyorsun dimi.. çantam araç gerecim var mi bunu düşün
hepsini düşünüyorum
Valla biz okuma gidiyorduk, sizin gibi kıçımızı başımızı göstermeye ya da hava atmaya değil :D
Okumaya mı gidiyorsun yoksa kendini beğendirmeye mi?
Maalesef balık gibi olmuşsun bence başka bir şey giy
mesela
Bu kıyafet mi? üniversitede ne kıyafetler giyiyorlar. rüküş bu.
ne giysem
üniversiteye böylemi gideceksin :D lan ne yobazlar var ya hahaha
e ne giyeyim
isim veremem
okula ilk gün basket şortuyla gelen erkek şoku
erkekler çok salaş
kombin dediğin şey birkaç parçanın birleşimidir. bu ise sadece bir ELBİSE
ayakkabısı çantası akseuarı bunlar kombindir
Keske böyle şeyler giyebilsem ama coğrafya kaderdir çok yakışmış ❣️
çok teşekkürler :)
İlk zamanları böyle cicili bicili sonra eşofmanla gidiliyor 😅
haha inş öyle olmaz
heyecan yapacak bişey yok. 2 hafta sonra söve söve gidersin merak etme
olmaz umarım
Elbisene ba yıl dım. Keske nerden aldigini bizimle paylaşsan 😍
Bu elbise çoğu kişide var zaten hiç gördüğün yok mu mağazalarda da?
@Kalinaaseela bu modeli gormemistim. Baska modellerle gordum
gün gördüm İnterneten de sipariş verebilirsin plaj elbisesi yaz çıkar
her mağazada satılıyor, çok teşekkürler :)
sen üniversiteye gdince çok hayal kırıklığı yaşayacaksın anlaşılan:)))))
neden
Gelen kızları görünce, anlarsın😆
Açıkçası üniversiteli biriyle görüşseydin daha iyi olurdu kombin için. Ben pek beğenmedim. Ama sen bilirsin tabii.
çevremde kimse yok :(
bölüm arkadaslarınız tarafından akıllarında gece kalıcı olursunuz .
Bence abartı ilk başta seni böyle görürler. Sonra üni heycanı geçince standart kıyafetlerle çirkin gibi durursun
haklısın sanırım
Biraz saçma olmuş. Düğüne gitmiyorsun sonuçta 😅
İkinci haftaya eşofmanla devam edecek olan kız kombini
katılıyorum. s
Cidden öyle oluyor ikinci hafta kimse kimseyi taniyamiyor bile 😂
takmayayım dimi :d
Tabiki 😂 öğrencilik zor zaten para mı dayanir giysilere bir noktadan sonra herkes salacak öğrenciliğin en normal en doğal akışı güzel yasayin 💙
Bu fotoğraf senin mı vücudun Zaten yeter onlara ya
e elbette benim
Gögüslerin neden öyle
ahhh garibim ne ümitlerle üniversiteye başlıcak ama gidince tam bir hayal kırıklığı
Evet herkes ilk gunden bu kizi nasil yaparim of diycek
Elbise darlıktan yırtılınca gelen pişmanlık hissi
kilo veririm
En az 25 yaşındasın ve üniversiteye yeni mi başlıyoaun? Trol bi soru!!
geç kazandım!
ulan ben arada sırada eşofmanı çekip gidiyorum milletin yaptığı kombine bak lan flkdmlnvdfljnslnvl
@XxBloomxX yoo kabul etmeyeceğim bi şey olmaz kanks sana abestir bana değildir isteyen istediğini giysin ben olmaz giyme falan demem yani. sadece bana aşırı geldi ve tepkimi gösterdim o kadar lfvnldnldnf
eşofman aşırı kaçmıyor mu
bilmem ki açıkçası öyle düşünmüyorum fakat öyleyse bile bunu umursamıyorum rahat olmama bakıyorum. bence zaten okulda da kimse kimseyi sallamıyor yani
Üni için abartı bu günlük standart kıyafet giyin öyle git
ama dikkat istiyorum
Hahah bu ne ya bu elbise üniversitede giyilmez ki ilk günden rezil olucan
e ne giyeyim
Üniversitenin ilk günü sanırsın herkes sana bakacak ve gidersin kimse kimsenin umrunda olmaz...
gerçekten mi
Yaparsın ama sonradan adın çıkmasın havalı kız diye dikkat et
çok teşekkürler :)
Bi özelden yaz istersen bana ☺️
üniversiteye böyle gidilmez ki bu plaj elbisesi haha 😂
değil ya
Bu ne ya plaja gider gibi okulamı gidiyorsun denize mi belli değil 😂😂
ne alaka ya
Ciddiyim öyle
e ne giysem
Takım elbise giy sjsjhj ben nerden bilim doğru dürüst bir elbise giy işte yazlık falan
Giriş havalı olur ama çıkışı bilmdm
Çıkamaz heralde 🤣 @memurkiz
Paşalar gibi gidicem, kaydımi dondurup döneceğim..
aa neden
Evet sağalar güzel görünüyorsun
çok teşekkürler :)
Özel üniversite okuyacaksın anlaşılan;xd
evet nrden bildin
Millete bak kendini pazarlamaya gidiyor.
ne alaka ya
yazık lan üni hayatı için heyecanlanmış
heyecanlanırım tabi
Kesinlikle çok güzel bir elbise. Çok yakışmış
çok teşekkürler :)
Rica ederim maşallah 🧿 çok güzelsin
çok teşekkürler <3
Rica ederim 🌸
of massslah bununla mi harikasin ya
çok teşekkürler :)
of ulen of keske gizlinolmasn ya bislr merwk ediyorum da tpeveyadmatarmisn lutfen
Birileri ilgi bekliyor
dikkat çekmek istyorum
Renk hoş iyi de görünüyor
çok teşekkürler :)
bu ne be her an patlayacak gıbı bı yerlerı
Podyum değil knk orası.
seni ilk haftadan sever :D
Güzel kombin olmuş
çok teşekkürler :)
Bu kadar ciddiye alma hehee
neden ama
Bu elbiseyle taş gibi olursun zaten fiziğin dehşet 😂. Gerek yok yani normal giyin
çok teşekkürler :)
Rica ederim güzel kız 🥰
Kot tshirt spor ayakkabı. Ideal olurdu
sıradan kaçmaz mı
Tebrikler güzellik hangi üniversiteyi kazandın
henüz açıklanmadı :(
Okumaya mı gidiyosun başka şeye mi
Bi hevesini al bakalım, sonra eşofman filan
çok teşekkürler :)
Daha havalı giyinenler var
Okumaya değil de başka yere gidiyorsun sanki..
Okul için çok saçma bir elbise düğüne gider gibi
ne giysem
Şort pantolon crop spor ayakkabı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?