rahat iş o anlamda iyi ama bir arpa boyu yol alamıyorsun. o tarafı kötü.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Öğretmenim. Severek okudum severekte basladim ama gerek ogrenciler, gerek veliler gerek ögretmen tayfası, idaresi cok soguttu beni bu meslekten. 3 yıldır görevdeyim ama gercekten geri kalan yillar simdiden gozume büyüyor.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
31Cevap
Öğrenciyim
rahat iş o anlamda iyi ama bir arpa boyu yol alamıyorsun. o tarafı kötü.
Öğretmenim. Severek okudum severekte basladim ama gerek ogrenciler, gerek veliler gerek ögretmen tayfası, idaresi cok soguttu beni bu meslekten. 3 yıldır görevdeyim ama gercekten geri kalan yillar simdiden gozume büyüyor.
3 yıldır estetisyenlik yapıyorum
Hem de nasıl seviyoruuum
Herkes sevdiği işi yapmalı :)
Ruh inceleyip yazıyorum bazen didiklemek için dinliyorum.
Avrupaya elektrikli araçlar satıp ihracatını yapıyorum.
Bir şirkette operasyon sorumlusuyum seviyorum işimi
Uluslarası bir şirketin dış ticaret yetkilisiyim. şu an piyasalar bo* gibi ama işimi seviyorum
Doktorum işimi seviyorum ama ülkedeki çalışma şartlarını sevmiyorum
mühendisim sevşyorum ama potansıyelımı daha ıyı kullanabılecehım ıslerde calısmayı isterdım
Kendi dükkanımızı işletiyorum iyi ve kötü yanı çok..
simitciyim.. didim altinkumda sahilde kumun ustubde sabah aksam simit satarim kafam da tepsiynen
Öğrenciyim çok seviyorum 😂😂😂
çok seviyorum... TASARIM
Seviyorum, mesleğim iyidir.
sevmiyorum. takı sektoru
Evet seviyorum, mühendisim
Baba parası ve faiz yiyorum, memnunum.
İtfaiye evet seviyorumm
oto galericiyim iyi kazanıyorum memnunum iyi ki bu işe geçmişim
Pompacıyım ben seviyorum işimi pompalamak hoş oluyor
Şoförlük işi yapıyorum 13 yıldır severek yapıyorum
Seviyorum tabiki de..
Muhasebde çalıyorum siz
Diyetisyenim. Evet seviyorum işimi.
Mimarım, işimi seviyorum.
ogrenciyim
Market isindeyim
Kayserilimisin 😉
Seviyorum işimi :D
mühendisim eskiden çok severdim artık sarmıyor
Cnc progrmcıyım
Forklift operatörüyum işimi seviyorum
Dızcıyım , seviyorum
Sevmiyorum
Öğrenci
Nerde okuyorsun
Yaşar üniversitesi
Bölüm ne
Animasyon ve çizgi film
Baya eğlenceli bölünmüş 😊
Kuryeyim