İşe yeni başladım ve işi bana öğretmeleri için diğer çalışanları zorluyorum?

Hata mı yapıyorum? Aşırı pişman oldum zorladığım için

İşe yeni başladım ve işi bana öğretmeleri için diğer çalışanları zorluyorum?
Cevapla