Benim düşündüğüm hayat bundan çok daha hayırlıydı Allah bana neden bunu verdi?

Şimdi ben Özyeğin üniversitesine geçemeyince Akdeniz’de kalkınca kimin eline ne geçicek ki Allah’ım? Akdenizde bir sene uzaktan 1 sene de okullar açılınca örgün okudum benşm için hayırlı değil kalacak yer oran da yok oysa hayalimdeki gibi beni 21 yaşımda beni seven sahip çıkan erkek kurtarsaydı 22 yaşımda yazın bu evde olmayacaktım annem babam hep küfür hakaret eden insanlar çok zor büyüdüm çalış falan demeyin okuyorum ki çalışsam da yine bir erkek isterim ben. İşte Özyeğin 50 bin lira diye okumuştum şimdi 200 bin lira olmuş Akdeniz de uluslrarası ilişkiler okuyup da Türkiye’de iş bulamam elime ne geçecek neden benim zaman kaybetmeme izin veriyosun Allahım

21imde birinin beni gelip kurtaracağını hissederdim tam da biri beni kendi bulup geld ama flörtüz diye haftada bir yazıyodu ben de kuruldum onu engelledim bi daha gelmedi. Annem şimdi sen daha hayal kurabiliyor musun 22 yaşında hayatını başarmış olman gerekirdi diyor

Güncellemeler
+1 yıl
Neden sizce?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Benim düşündüğüm hayat bundan çok daha hayırlıydı Allah bana neden bunu verdi?
Cevapla