Şimdi ben Özyeğin üniversitesine geçemeyince Akdeniz’de kalkınca kimin eline ne geçicek ki Allah’ım? Akdenizde bir sene uzaktan 1 sene de okullar açılınca örgün okudum benşm için hayırlı değil kalacak yer oran da yok oysa hayalimdeki gibi beni 21 yaşımda beni seven sahip çıkan erkek kurtarsaydı 22 yaşımda yazın bu evde olmayacaktım annem babam hep küfür hakaret eden insanlar çok zor büyüdüm çalış falan demeyin okuyorum ki çalışsam da yine bir erkek isterim ben. İşte Özyeğin 50 bin lira diye okumuştum şimdi 200 bin lira olmuş Akdeniz de uluslrarası ilişkiler okuyup da Türkiye’de iş bulamam elime ne geçecek neden benim zaman kaybetmeme izin veriyosun Allahım
21imde birinin beni gelip kurtaracağını hissederdim tam da biri beni kendi bulup geld ama flörtüz diye haftada bir yazıyodu ben de kuruldum onu engelledim bi daha gelmedi. Annem şimdi sen daha hayal kurabiliyor musun 22 yaşında hayatını başarmış olman gerekirdi diyor
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
allah yok sana bişi veremez kral
Yalnız insan kaderini kendi çizer.
Asgari ücretle işe girip mi kader çizicem kanka yaşım geçti Özyeğin’e bu sene geçemezsem seneye 23 yaşında hiç geçemem baştan okuyamam napıcam
200 bin lira ver geç o zaman 😌
Yok işte imkansız babam aylık 50 bin lira alacak ve 4 çocuğuz annem babamla zaten aram kötü annem verdirmez nasibimde biri çıksaydı da verseydi
Senin amacın zengin ayıklamak gibi geldi bana. Nasip kısmet ayağına, zengin yolayım derdindesin sanki
Dayı ben kapalıyım tek sevgilim olur onla da evlenme amacıyla sevgili olurum sen beni verici 5 flörtle gezen açık sçaık kozlardan sandın heralde
Ben ne kapalılar gördüm ya neyse. Hakkında hayırlısı olsun.
Off bi sus ya cahilce laflar
Ya ben boşa yaşadım.