Bu sene yks ye üniversite düşünmeyen kendini denemek için girenler neyin derdindeydi?

3 milyon kişi girdi🤦‍♀️ en saçma sapan insanlar bile sırf kendini denemek için veya üniversite okumak için elimde kıytırık da olsa bir diploma bulunsun diye girenlerin sayısı bir hayli fazla. Liseden yeni mezunlar ve mezuna kalanlar girseydi keşke 🤦‍♀️ onlar yüzünden gerçekten üniversiteye gitmek isteyen öğrencilerin puanları yüksek olsa bile sıralaması düşük. İnsanlar gerçekten çok bencil. Çok yığılma olmuş
Bu sene yks ye üniversite düşünmeyen kendini denemek için girenler neyin derdindeydi?
Cevapla