Yarıyılda nasıl 45 akts'dan fazla ders alabilirim?

Yaşım 19

Arkadaşlar geçen sene 2 yıllık kazandım gittim, ilk yarıyılı 3.8 ortalama ile bitirdim. Sonra ikinci yarıyıl, ders kaydı falan her şeyi yaptım fakat üniversiteye gitmedim, dolayısı ile hepsinden kalmış bulunuyorum, staj hariç, gerçi onu da yapmayacağım zaten.

Şimdi ikinci senem olacak üniversite açıldığında. Fakat alttan derslerimi de en son yarıyılda alabileceğim, nedeni ise 2. yarıyıl derslerinden kaldığım için sadece ona karşılık gelen yarıyılda ders alabilmem, yani 4. yarıyılda iken alabilirim.

Fakat bu seferde akts sayısı yüksek ihtimal ile 60 akts olacak. Ve internette sadece 45 akts izin var deniyor (niye böyle saçma bir şey varsa, bırakın alan alsın ak) şimdi ben alamazsam doğal olarak, üniversitem uzayacak, bende uzayacak ise başka bölüme hazırlanmaya başlarım, manyak mıyım tekrar onunla uğraşacağım.

Kısaca sorum şu, 45 akts sınırını geçebilir miyim?

Yarıyılda nasıl 45 akts'dan fazla ders alabilirim?
Cevapla