Teşekkür ederim🌺
KPSS sınav giriş yerleri açıklandı. Aranızda KPSS'ye hazırlananlar var mı?
Teşekkür ederim🌺

Mühendisler ve Avukatlar bile, kpss ye hazırlanıyor. Çünkü özel sektördeki maaşlar çok düşük.. Neden peki? Çünkü Ekonominin temel kuralı vardır. Gereksiz yere fazla olanın değeri, düşük olur.( Arz talep ilkesi) Doktorlar neden, Türkiye standartlarına göre yüksek alıyor? Çünkü ihtiyaç var ama mezun yok. Ama Avrupa standartlarına göre, çok düşük maaş alıyorlar ve sağlıkta güvenlik olmayınca da yurt dışına gidiyorlar. Kesinlikle de haklılar ve ben de girdim. Bu millet, Kendisini terbiye edecek önce! Anne ve babası ölünce ama suçu doktordan bulan zihniyetlerin olduğu bir yerde ; hekimlik yapılmaz!
Peki mühendisler ve Avukatlar, deneyimli olmadıkları sürece ; neden iş bulamıyor veya 6000-7000 tl bandında çalışıyor? Çünkü ihtiyaç yok ama mezun çok.. Bu yüzden de bulunduğun şehirde Adliyede memur olmak bile daha mantıklı geliyor.. Tabi ölene kadar düz memur olarak kalmayacaz. Müdürlük sınavlarına da girecem her yıl. Akp giderse, hakim ve savcılığa da girecem.. Ama geçiş dönemi için, buna mecburum. Ayrıca kim gelirse gelsin, on seneden önce ekonomiyi düzeltemez. Bu yüzden memur olmak, mantıklı.
Bir de Devlet, memurun maaşını her zaman öder.. Ayrıca resmi enflasyon kadar da zam yapar. Ama nüfusunun %60 mı oluşturan asgari ücretli, o zammı çoğu zaman alamaz. Zira Ya işten çıkarılır ya da bir kısmı kendisinden geri alınır.. Ama mühendislerin, yurt dışına gitme ihtimali varsa ; tereddüt dahi etmesin ve gitsin.. Akp gidince ve Ülke iyiye gidecek olursa ; geri gelirsiniz. Ama gitmeden önce, savunma sanayiye yine de başvurun. Belki alırlar.. Zira ülkede tek iyi iş, savunma sanayi.. Zira akpnin elinde, dinden sonra; ikinci iyi oy silahı.. Ama ülkenin güvenliği için, gerekli
Özel sektörde kazandığın miktar az hem iş gücü kullanılıp sömürülüyor. En iyisi devlet. Ekonomi insanları kpss ye zorluyor kesinlikle. 🌿
En iyi görüş için teşekkürler. Umarım, istediğiniz kuruma atanırsınız ki o güzel yüzünüz hep gülsün.. . Yoksa özel sektör, yaş..
Site seçmiş de bakıyorum altta Eig yi seçmediğim halde başka birine vermiş. Ve fenomen birine.. Halbuki sizin yorumu seçerdim ve kızlardan güzel yorum yapanlar vardı. Teşekkür ediyorum Allah herkesin gönlüne göre versin 🙏🏻🎉🌾
Aynı anda, tam 9 kez en iyi görüş seçilmişim.. Site yönetimi, beni sevdi galiba.
🧿🎉
Ben o defteri kapattım. Kpss ye iki üç kere girdim. istediğim sonuçları da aldım ama artık benim için gereksiz. Sınava giren herkese başarılar, umarım emeklerinin karşılığını alırlar 🙂
Cevap
37Cevap
Ben hazırlanıyorum. Valla tarihten ne video varsa izliyorum. Soru çözmüyorum yetişmeycek çünkü. Olduğu kadar
Ben soru deneme ağırlıklı gidiyorum. Hayırlısı olsun 🎉
Bu saatten sonra soru çözemem ki? Ancak tarih coğrafya vatandaşlık ezberlersem olur. Genel yetenek zaten 40 net üstünü çıkarıyorum ben. Diğeri de 30-40 olursa yeter bana
Öyle de olur evet. Ben de iyi çıkarıyorum 🧿🎉
Aslında bana 50 net yetiyor zaten. Hemşirelik okuyorum. Ama garanti olsun diye işte 😂 . Siz ne hocasısınız
Türk Dili ve Edebiyatı hocasıyım.
Ne güzel hocasınız öyle
95 puan aldım atanamadın daha da girmiycem bıktım sürekli aynı şeyleri yaşamaktan.
Aaa hangi bölüm bu canım? 🤔Atamanın olması lazımdı mülakatta mı sıkıntı çıktı? Çok üzüldüm adına 😐
Tarih çok sıkıntı ataması az bir bölüm gerçekten. Tarihi başka bölüme çevirin derim. Oluyor öyle. 🌸
Başarılar dilerim hocam inşallah atanırsınız.
🙏🏻🎉Çok teşekkür ediyorum.
Hazırlanıyordum ama son zamanlarda havanın sıcaklığıyla da alakalı verimim düştü
Sıcaklar etkiliyor maalesef ama devam etmeye çalışın. 🎉
Deneyeceğim konularınız bitti mi
gk gy netleriniz nedir acaba
Biraz önce deneme yaptım gy 38 net gk 44 çıktı
Gayet iyi netler benim de bu tarz geliyor ama sizin gy bir tık daha iyi maşallah 🎉🧿😊
Teşekkür ederim umarım sınavda da yaparız. Matematik sorun benim için
Benim de matematikte sıkıntım var o yüzden sözele çok iyi bakmalıyız
Sözel mantığın ne durumda aynen öyle
Fena değil
Soru atsam yapabilir misin?
Ben kaçırdım başvuruları bu sene geç kalmışım üniversite ile uğraşmaktan. Birdahakine artık.
Sağlık olsun hiçbir şey için geç değil olacaktır ila ki ♥️
Aynen 💕
10 gün sonra yüksek puan aldıgını da yazarsan güzel olur
İnşallah olur ve buraya yazarım🙏🏻 👑🎉😊
okulun kolay yerdir umarım
Biraz uzak ama sorun değil aşılabilinir o da. 🤔
tek oturum mu
Hayır 3 oturum.
brranş
Edebiyat.
çok kişi giren bölümlerden ve az alım yapan bölümlerden bir tanesi. 1 senedir calıstık di mi?
yani Eb nasıl
Evet çalışıldı tabi. Olacak inşallah şuanlık iyi gidiyorum 🧿🎉
harika o zaman. daha ne olsun.
Bende varım maaleef karayazımız allam bi kurtaramadık şu sınavlardan yaa
İnşallah son olacak 🎉
Umarııım : )
Açıklandı mııı, bende puan alayım diye gireceğim sadece olur ya lazım olur bir yerde belki 😃
Bölümün ne senin inşallah yaparız ya 😐
Lisans Mezunuyum, bir tanede önlisans. Ama ben devlet görevlisi olarak çalışıyorum zaten halihazırda 😊👍 Sadece spor amaçlı giriyorum öğretmen hanımefendicim 😊 Siz atandınız mı? Çalışıyor musunuz?
Kpss 'ye gireceğim, çalışıyordum özel sektörde ama yorucuydu o yüzden kpss rahatlık açısından daha iyi bir seçenek oluyor..
İyi bir tercih👑☘️☀️ Umarım güzel bir şekilde çalışmanın hakkını alacağın bir sınav olur senin için 🌸🌸😊 Evet özel sektörde zamanında bende hem alanımla ilgili hemde dışında bir çok sektörde çalıştım. Zordur biraz katılıyorum. Bundan sonraki diğer öğretmenler için yapılan sınavda da başarılı oluyorsun umarım. Sizde 1 tane daha oluyordu çünkü sanırsam
İnşallah çok teşekkür ediyorum 🙏🏻🌿🕊️🎉Üç sınava gireceğim toplamda gk gy /Eğitim /öabt sınavı. Öğretmen olduğumuz için 3. Atanmasam eğer psikoloji veya hukuk okumayı düşünüyorum 2. üniversite olarak. 🌿
Evet epey sınav var 😊Umarım emeğinin karşılığını alabilirsin 😊🙏🏻🐦🐦☘️☘️
Amin inşallah hep beraber. 🙏🏻😊
😊🙏🏻☀️☘️🌺
Teşekkür ederim ya cansın. 😊🙏🏻
Sende balsın 🍯 o halde 😊🌸☘️🍯
KPSS olaylarını uzun yıllar önce bitirdik çok şükür..
Kazandın mı yoksa girmedin mi 🤔
Tebrik ediyorum 🎉Bölüm ne?
Soru sordum 😄
Bu ne kpss si kasımda olacak ortaöğretm bn ona gircem
Lisans kpss bu. Üniversite mezunu olanlar için. 🌿
Bnde lise öezunuym ortaöğretm kpss gircem kasımda ama atama veya bölüm yok veya az diyolar sanşım yok mu sence
Dayın varsa veya ortadoğu veya asyalı göçmen isen işin kolay
Dayım yok ama çabam, gücüm var Allaha şükür 🙏🏻🌿:))
alakası yok, 85 üstü alan atanır, basit kural
@busonolsun2 85 almasan da olur hatta 80 üstü yeterli ilk atamada olmasa da ek atamalarda yine olur 🙏🏻
ders çalışma düzenimi oturtamıyorum da nefsimi yenemiyorum ders konusunda tavsiyeniz var mı?
ne çalışıyosun, neye hazırlanıyosun
ea dan calisiyorum yks ye hazirlaniyorum
eşit ağırlık derslerine tarih, felsefe, din hariç hepsine çalışıyorum
oh daha cok var onlara sinav sinav beyin meyin kalmadi
Evet bana lise çıkmış bu yıl mezun oldum çok çalışmadım ama deneyeceğim. Zaten atanma umudum yokta öyle gireyim dedim
Umarım çok başarılı olursun. Nasip olur 🙏🏻🎉🌺
İnşallah sende atanır emeklerinin karşılığını alırsın teşekkür ederim 😂😂😍
Rica ederim canım🕊️
95 puan ile atanamayınca bıraktım :) tekrar girmiyorum kpss'ye öğretmen filan değilim düz memurluk için girmiştim. artık özel sektörde yuvarlanıyoruz
son 9 gün kala çalışıp gireceğim bakalım ne olacak
Hayırlısı olsun 🙏🏻
teşekkür ederim size de
Teşekkürler 😊🎉
Benim daha 3 yılım var
Şimdiden azar azar bakmaya başla çok iyi olur bu senin için. 😊
Teşekkür ederim 🤗
Rica ederim canım benim 🌷🎉😊
Ne demek iyi geceler 🥰
Girecektim vaz geçtim
Keşke girseydiniz ama sağlık olsun. Yine girersiniz. 🌺
Bi ara çok çalişiyordum. Sonra girmekten vazgectim
Atamalar bu yıl iyi bence gelecek yıl girin belki yine iyi olur 🌸
Girmelisin bence özel sektör felaket yorucu. Kardeşim de mühendis aşırı yoruluyor.
Teşekkür ediyorum 🙏🏻🌺
Evet ama pek hazırlandım sayılmaz:)
Hayırlısı olsun inşallah 🙏🏻🌿
ben gircem bakalım nasipse ortaokul çıkmış
Benim de Akşemseddin orta okulu aynı şekilde başarılar diliyorum 🌿🕊️🎉
teşekkür ederim 🥰 size de başarılar
Teşekkür ediyorum 🎉😊
Hazırlanmak yetmez girip yapcan
Yapacağız inşallah 🙏🏻🎉
Öğretmen tavsiyesi olsun birkaç güne kadar çalışmayı bırakmayın
Çok güzelsiniz bu arada
Teşekkür ediyorum hocam güzel bakan güzel görür. 🙏🏻🌿🌟
93 almıştım gk gyden alanlardanda 87 falan aldik yardımcı olurum sorun olursa sorabilirsin
Sorum olursa yazarım teşekkür ederim 🙏🏻🕊️
Biz o yollardan geçmedik
Neden?
Okumadım
Hayırlısı olsun.
ne kpss si abla iş diyeceksin dgbc v
Kpss sınavına hazırlananlar var ama herkes işe gitmiyor ki :))
ben işe gidiyorum herkes gitsindsgjosjh
😄😄😄
afedersiniz siz ne kazandınız ablaa
Edebiyat öğretmeniyim ben (:
hadi ya yas 31 miş dikkat etmemisim öğretmenim canım benim ablaa gerçek addınız mı bihtewr yoksda fake mşi
önlisans değil mi
Lisans 🖋️
İş hayatindayim ben ablaa
🎉💼
Ben giriyom son 7 gun de calissam kpss kazanabilir miyim acaba
Önlisans ne zaman açıklanacak bile var mı?
Salon başkanıyım
Evet ben
Bölüm ne? 🙂
Psikoloji
Çok güzel bir bölüm severim ben psikolojiyi ikinci Üniversite olarak düşünüyorum. Başarılar dilerim sınavda 🎉🌿😊
Tesekkur ederim saol san da basarilar❤
♥️🙏🏻
ben seneyekine gircem
Hayırlısı olsun.🙏🏻
Evet😂😀
:d
Öğretmenlik mi?
Evettt🎉
Hadi hayırlısı
Teşekkür ederim 🙏🏻🌿
Başarılar
Teşekkür ediyorum 🙏🏻🌟🎉🕊️
beeen
Başarılar dilerim, atandığımız bir yıl olsun! 🙏🏻🎉
inşallah da 95 alamadıktan sonra zor
Bölüm ne? Bizde 80 üzeri yeterli olur atama olmazsa dahi ek atamayla olma ihtimali var.
sosyal hizmet
O kadar yüksek mi ya sosyal hizmetler..
evet
Başarılar
Teşekkür ediyorum 🙏🏻🎉😊
Tek soru :) kpss sınavı yazım yanlışı değil mi ya da anlatım bozukluğu
Kpss sınavı değil kpss :) yazım yanlışı ama başlıkta sınav giriş yerlerini de kastettiğim için doğru kullanım 😊
Başlık doğru ama birkaç yerde kpss sınavı demişsin
Kpss sınavına hazırlananlar var ama herkes işe gitmiyor ki 🙂):)
Onu çabuk yazmışım işim var diye dikkat etmemişim doğrusunu biliyorum tabi ki bir öğretmen olarak.🙂
Zaten başlık doğru.🙂
Olsun yinede dikkat 😁
Şu anda arkadaşım yazıp bir şey soruyor, o yüzden doğal yani normalde dikkat ederim.
Anladım kolay gelsin :)
Teşekkür ederim 🙏🏻
Arkadaşım var
Başarılar dilerim 🌿🌟
Bk gibi yerler çıkmış
Ne kpss si bihter saçmalama sen ziyagilsin
evet
Bölüm ne? Umarım başarılı olursun 🌿🙏🏻
lisede okudum bölüm mü
Hayır üniversiteyi soruyorum mesleğinizi yani herkese sordum 🙂
bilgisayar programclığı tutu okumadım daha yeni başlıycam üniversiteye
Hayırlısı olsun inşallah 🙏🏻🎉
teşekürler
senin yaş 31 mi sen girdin mi kpss ye
Sınavımıza 10 gün var Edebiyat öğrt. Bölümüm. 🕊️
yaş 31 mi çok geç öğretmen olmuşsun
Yeni kazanmadım ki ben bölümüm çoktan bitti :) baya oldu kpss ye hazırlanıyorum şimdi.
kaç yaşında öğretmen oldun
İkinci yılımda tercih verip gitmiştim sanırım 20 li yaşlarımdaydım o zamanlar. Özel sektörde çalıştım ben.
Nasip olursa senete
Hayır
Hayır
Hazırlanmıyorum
Kpss çilesi çekiyorum
Maalesef yaptık öyle bir hata
Ben hazırlanıyordum ama gerek kalmadı sanırım.
O saçma sınava girmiyorum
ben ben
Başarılar dilerim 🙏🏻🎉
Evet
Başarılar 🎉🎉🌟
Teşekkür ederim
Yok taze bitti
Yokkkk
Hangi kpss
Lisans kpss👑
Girmicem
Ugrasamam hic
Yok, hazirlanmiyoruz
Yok be KPSS mi kaldı
Kpssni * sizin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?