Sıkılmamak için ve moralimin bozulmaması ne önerirsiniz?

Ben çok sıkıldım. Canım da sıkkın zaten. Yks puan ve sıralamam pek iyi değil. Umarım bir yeri bu sene ama bu sene kazanabilirim. Konuşcağım, rahatca boş yapabileceğim kimse de yok. Meşgul olunca bildirim susmaz, müsait olunca bomboş. Modum çok düşük. Normalde iki haftadır hırslı bir şekilde ingilizce çalışıyordum ama şimdi çok boşladım. Oysaki daha bir kaç gün öncesine kadar gayet hevesliydim. Çünkü şey diye düşünüyorum: eğer mezuna kalırsam bunlar zaten yarım kalıcak o yüzden fazla kendimi kaptırmadan yapıyım. Aynı şekilde dans da çalışıyordum onu da bıraktım. Nolucak benim bu halim?

Sıkılmamak için ve moralimin bozulmaması ne önerirsiniz?
Cevapla