Merkezi yerleştirme ile Yatay geçiş için bir önceki sene aldığım yks puanı mi kullanılıyor?

2021 de 1. Sınıfa başladım şu an 1. Sınıf bitti yatay geçiş yapmak istiyorum merkezi puan ile. Geçen sene 2021 de 250 ile almış ben 2022 şu an 256 aldım ama bizim okul bana 2021 de aldığın puan ile geçebilirsin dedi beni bilgilendirin lütfen

Merkezi yerleştirme ile Yatay geçiş için bir önceki sene aldığım yks puanı mi kullanılıyor?
Cevapla