Atanmam lazım ve ders çalışacak psikolojide değilim. Ne yapacağım?

Çok iyi puanlar almıştım lisede 98-99 puanlarla okulumu geçtim son sene eşek gibi birine aşık oldum doktor olma hedefim varken, aşık oldum, bir de kazık yedim. Paramedik bölümünde okuyorum şimdi ailem onu yazma öğretmenlik yaz dedi ataması yüksek çok inatçı biriyim sağlık hayalim vardı sağlık okudum dinlemedim. Şimdi ikinci senem olacak kpssye çalışıyorum ailem bir yandan hemen bitirip atanmam için baskı yapıyor yaşıtlarım hep evleniyor doğulu olduğumuz için bizde erkenden evleniyorlar daha 19 yaşındayım böyle bir baskı var başımda bahsediyorlar sürekli dost desen en yakın dostumun çıkarcı bir insan olduğunu öğrendim ondan uzak durdum ailem bir yandan fakirlik sefalet evin en büyük çocuğuyum bir yandan kardeşlerime de bakmaya çalışıyorum ben ne yapacağım. Nasıl bu kafayla ders çalışacağım nolur bir şey önerin.

Atanmam lazım ve ders çalışacak psikolojide değilim. Ne yapacağım?
Cevapla