Türkiye'de çalışma saatlerini uygun buluyor musunuz?

Tamamen görüşlerinizi merak ettiğim bir soru.
Şahsen ben, çalışma saatlerinin uzun ve yorucu olduğunu düşünüyorum, bana kalırsa insanların ilgi alanlarının peşinde koşabileceği boşluklar da olmalı hayatında fakat TR'de bu pek mümkün değil.
Türkiye iş kanunları maddelerinin ve işverenlerin, amiyane tabirle insanları öğüttüğünü düşünüyorum.
Türkiye'de çalışma saatlerini uygun buluyor musunuz?
Cevapla