Bu bölüm gerçekten boş mu aç kalan var mı bu bölümde?
Hayır doğru değil
Evet doğru
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bu bölüm gerçekten boş mu aç kalan var mı bu bölümde?
Eskiden daha popüler bir bölümdü, şimdi herkes izgilizce biliyor. Sen zaten + bir dil öğreneceksin o bölümde, yanı sıra +1-2 dil öğrenirsen (mümkünse çince, rusça, arapça gibi almanca, fransızca değil) ve alanınla ilgili kendini geliştirirsen olabilir.
Doğru söylüyorlar. Hani şu meşhur hikayeyi bilirsin. "Sen de haklısın, sen de haklısın, evet sen de haklısın" Onlar kendi bakış açıları ile değerlendiriyor. Dışarıdan baktığında boş yani. Sen, hedeflerin doğrultusunda kendi bakış açınla bakıyorsun. İşte şöyle çalışacağım, ekstradan şu dilleri öğreneceğim, tarih çalışacağım, çoğu kişinin önüne geçip aranılan bir rehber olacağım. Onların gözündeki profil ile bu aynı mı, değil.
Ayrıca bu, salt bu bölümün değerlendirmesi, başka bölümler ile karşılaştırıldığında bundan çok daha boş başka bölümler de var, bundan daha avantajlı (iş imkanı, okuma kolaylığı, gelir.. vb) bölümler de var. Sen sırf puanım burayı tutuyor diye burayı seçiyorsan aynı puanlarda başka yerler de belki araştırabilirsin. Yok idealim bu seviyorum diyorsan zaten doğru yoldasın sadece hedefler koyup uygulaman gerekli.
Cevap
2Cevap
en az 2 dil lazım bence.
Ben de çok istiyordum vazgeçirdiler muhtemelen puanım da yetecek
Bu bölümde başarılı olunursa edebiyattan daha iyi olacağını düşünüyorum aslında
Evet boş bölüm. O işi dil bilen herkes yapıyor. Okumaya gerek yok.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?