Çalışma izni alırsam sizce okulu bırakmalı mıyım?

Selam 😊

Ben Malta'da çalışıyorum. Buraya bir arkadaşımın daveti ile geldim. Çalışma iznim yok ancak bir pastanede çalışıyorum. Gece 4te kurabiye, poğaça, simit gibi ürünleri yapıyoruz. Sabahta müşterilere servis yapıyoruz. Öğle 12de isten çıkıyorum. Haftalık 450€ para kazanıyorum.

Bizim fırın değil temsili 😅
Bizim fırın değil temsili 😅

Is yerimdeki patronum çalışma izni çıkarmak için talepte bulunmuş en yakın zamanda işlemlerini bizzat ben halledicem dedi.

Turkiyede hali hazırda gıda mühendisliği öğrencisiyim. Zaten gıda mühendisliği ataması olmayan bir bölüm. Okumak mantıksız gibi. Siz olsanız yapardınız?

Çalışma izni alırsam sizce okulu bırakmalı mıyım?
Cevapla