Atanamayan öğretmenler istifa edenlerin yerini alırdı diye düşünüyorum. siz ne dersiniz?

Atanamayan öğretmenler istifa edenlerin yerini alırdı diye düşünüyorum. siz ne dersiniz?

Keske istifa etseler. O kadar gereksiz, bu meslege yakismayan öğretmen var ki. Arkasindan gelenlerde oyle. Baska bir bolum gelmedi ogretmenlik yazdim. Bu meslegi sevmiyorum ama yapmak zorundayim diyenlerle dolu ülke. En cokta rahat meslek diye okunuyor. Barahi 300 bin degil 50 bin falan olmali bence. Herkes oyle girememeli. Bu sitede bile gördüm sevmiyorum bolumumu ama yapmak zorundayim diyen. Abi neye zorunlusunuz. O kadar cocugun, gencin hayatini mahvetmek ugruna mi zorunlusunuz? Öğretmenlik bir cocuk icin cok onemli. Her yiğidin harci degil bu meslek ama hem kadroda bulunan. hemde mezun öğretmen cok fazla. Bu oyle 80 kisilik kontenjani 50 yapmakla azalacak bir sey degil. Finlandiya da oeda burada kac tane egirimden geciyorlar diye biliyorum. Tip gibi okumasi zor bolum haline getiriyorlar. Bizde 150 bine giren ogretmenlik okuyor. 300 kusur puan alan ogretmenlik okuyor. Bana gelip atamasi zor falan demeyin. O zorlugu da olsun bir zahmet. Zaten bölüme girerken ayıklanmiyor bu grup bari atanırken ayıklansin az da olsa. Ayrica atamasi yok denen bolum her yil 20 bin ile 40 bin arasi atama yapiliyor baska hangi alanda var da bu ogretmenler bu kadar ağlıyor. Muhendislikte var mi? Dis hekimliginde var mi? Artik dis hekimleri bile ozel klinik acip para kazanmaya o zaman basliyorlar. Psikoloji de var mı? Hala en cok devlete atamasi olan tip, hemsirelik falan hariç her yil atamasi yapilan alanda millet ağlıyor. Bu ogretmen tayfasi oyle bir tayfaki her seyden sikayetciler. Etrafımda cok öğretmen var. Memnun olduklari hicbir sey yok. Hicbiri de meslegini aşkla yapmiyor sevmiyorlar. Ogretmenlik meslegini sevene denk gelmedim. Bir de o kadar egolular ki. Oyle havalari var ki. Okulda hicbir ise yaramayan okul psikolojik danismani/rehber ogretmenlerin bile havasindan kibirinden geçilmiyor. Hiçte sevdigim öğretmen olmadi heosi mesleginden nefret ettiren, dersinden nefret ettiren tiplerdi. Universite sinavina calisirken falan o dersin hocasi aklima gelirdi calismakta, o dersin başına gecmekte zorlanirdim. Boyle egitimden, okuldan, derslerden illallah ettiren tipler cok fazla. En cok sikayet eden meslek grubuda enteresan sekilde bu tayfa. Calistigi saatlere gore maaslari iyi onu begenmiyorlar, bunlar genelde ogretmenle evleniyorlar eve cift maas giriyor, tatilleri vs hep ayni oluyor. Gidip idareye benim cuma gunumu bosalt diye yalvaranlar bu tipler. Baska hangi meslekte gidip diyebilirsin benim cumamı bosalt diye? Sinifta akilli tahtasi bozuldu diye isyan edeni var. Niye? Daha fazla yorulacak cunku. Akilli tahtayi acip slayt, ders videosu izletemeyecek ogrenciye. Kalkip iki yürüyüp ders anlatmak ağır geliyor bazılarına. Gercekten bu kadar itici bir grup yok. Ben denk gelmedim, gormedim ama bu meslegi severek okuyan, yapan varsa kendi mealeginin nimetlerini farkedio sukreden varsa alnindan ve benden buyukse ellerinden gercekten öperim. Yoksa son yillarda iyi bolum gelmezse en kotu ogretmenlik okurum, maas ve tatil dusuncesiyle okunan bir bolum haline geldi. Kimse bu meslegi yapabilir miyim, igrenciye katkim olur mu, o kadar ogrenciyle, kucuk cocukla ugrasabilir miyim bunu dusunmuyorlar. O kadar gelisim psikolojisi, sinif yönetimi gibi daha dogrusu formasyon alsalarda sahada bunlari uygulamakta eksigi olan cok fazla. Keske boyle kutsal bir meslek bu kadar başi boş birakilmasaydi. Kisileri yetenekle ve olcup degerlendirilerek bolume alinmasi gereken alanlardan biri. Nasil ki cok basit birine vucudumuzu emanet edip ameliyat olmuyorsak ogretmenlikte boyle olmali. Hem sinav siralamasi yuksek olmali hemde ogretmen olabilir mi, buna yetenegi var mi, ders anlatması nasıl, ogrencilere davranislari nasil, ozguven mi sagliyor ozguven mi kırıyor gibi bircok alanda testten gecirilmesi gereken ve ona gore bolume alinmasi gereken mesleklerden. Cocuklarin aileden sonra 12 yil zorunlu egitim hayati boyunca muhatap olduklari kisiler bunlar çünkü.
Sadece kontenjan konusunda haklısın onun dışında klasik öğrtmen düşmanı lafları:d Ücretli öğretmenden haberin var mı? Pardon ücretli kölelikden. :D 1,5 milyon öğretmen var 20 bin atama bence de çok csfsfs Ayrıca bu aileleri çok mu iyi ki öğretmenden bekliyorsun. Adam doğrup atıyor puahaha 1 yıl uzaktan eğitim oldu diye okumayı unutanlar olmuş. Ondan sonra ögretmen suçlu aynen :d Bence de öğretmenliği hak eden yapmalı hem fikrim amaa sınıf düzenini bozan , okula değil eğlenmeye, sevgili yapmaya gelen herkesin okuldan ilişiği kesilmeli.
@_BombacıMülayim_ o kadar mühendis mezunu var. O kadar dis hekimligi mezunu var. O kadar psikoloji mezunu var. Bak bakalim bunlar yilda ne kadar ataniyor devlete? 20 bin evet gayet iyi bir rakam. Herkes keyfi öğretmenlik okumasin o zaman. Cogu maas ve tatil icin okuyor sonra atamamiz yok diye agliyorlar. Atanan cok rahat ataniyor kimse kusura bakmasin. Her sene en cok alim yapan atanan bolumlerden öğretmenlik. Ben eşek gibi çalışıp iyi siralama yapip diş hekimligine girdim. Bizim bile bu kadar atamamiz olmuyor. Aglamasinlar yani boşuna. Her yil bircok ogretmen emekli oluyor yerine yeni atamalar yapılıyor. Ucretli ogretmenlikte yapmayin abi. Silah zoruyla mi yaptiriyorlar? Bolume silah zoruyla mi giriyorlar? Bunlari bilerek giriyorlar. Ben cok arastirarak girdim bölüme. Eksilerini her sekilde kabul ettim. Öğretmenlerde eksikleri bilerek giriyorlar bolume. Aglamanin alemi yok. Ama atama yapilinca kendilerinden iyi ve egolu yok. Gelip iki fizik, kimya anlatmaktan bile aciz hale geliyorlar. Bu ulkede ogretmenler kusura bakma ama kendini gelistirmeye gerek duymayan ama gelecek nesili yetistirme gucunu elinde bulunduran varliklar. Cogu ogrenciye ne kadar faydam dokunur yerine şu 40 dk lik dersi nasil atlatirim, keske kar tatili olsaydi, keske 19 mayis haftasonuna denk gelmeseydi derdindeler. Öğretmenler gercekten islerini iyi yapsalar bu kadar dusman kazanmazlar.
Sınıf duzenini bozan konusunda haklisin. Herkes okumak zorunda degil. Zorunlu egitime karşıyım ama öğretmenlik bölümlerin bu kadar az barajla alinmasina da karsiyim. Ki bu baraj sadece egitim fakultelerinde var. Din kulturu ogretmenleri cikartan ilahiyatta baraj yok. Fizik, kimya, tarih edebiyat ogretmenlerini çıkaran edebiyat-fen fakultelerinde yine o 300 bin baraji bile yok. Egitim fakultelerinde baraj yukseltilmeli, elini kolunu sallayan girmemeli. Edebiyat-fen fakültelerine de baraj gelmeli. Lise duzeyindeki egitimde bu fakultelerden mezun ogretmenler oluyor çünkü. Tarihi, edebiyati, kimyasi, matematik bolumu açısından. Lise duzeyi icinde bu ogretmenler yetersiz kalıyor. Lise duzeyindeki öğrenci çıkıp o ogretmenden daha iyi ders anlatir ve daha birikimlidir emin ol. Eğitim sistemi zaten duzgun degil ogretmenlerde sevmeyerek yaptıkları bu meslekte tuzu biberi oluyor. Ogrenciler zaten sinavlardan bunalima giriyor, ailesi belki ozguvenli cocuk yetistireyim diye cirpiniyor. Elin gereksiz ogretmeni gelip cocugun butun ozguvenini yerle bir ediyor. Ogrenciyi elestiriyor, sinifta yerin dibine sokuyor. Dersi anlamadi soruyu dogru yapamadi diye soylenip duruyor. Fenemede iyi sonuc gelmedi diye ogrenciye küsüyor. Sen dersini iyi anlatabiliyor musun bak bakalim sonra ogrenciden basari bekliyorlar. Kendi egosunu tatmin etmeye calisiyor bazi konularda. Bunlara kimsenin hakki yok heleki bir öğretmenin.
İyi sallamışın kanka şu an 1,5 milyon işsiz diş hekimi ve psikoloji var ben de inandım csfsfs Mühendis vardır o ayrı ki atanamayan herkes ağlıyor. Onlar ağlamıyor diyebiliyor musun ki? Ücretli öğretmeni kimse keyfi yapmaz iş bulayan mecbur yapıyor. Bunu bile bile söylelmemen de ne bilm :d Ayrıca mühendisin özel sektör imkanı da çok ama öğretmenin o da zor malun atama yapmadıkları gibi derhaneleri kapatmaya çalışıyorlar:D Ve devlette olan hiçbir öğretmen deneme kötü geldi diye küsmez. Adamın cebine para mı gidiryo? İyi öğretmen vardır , kötü öğretmen vardır. Dış hekimleri çok mu iyi geçen gittik zorla dişi çekti ağzımı yırtacak nerdeyse:d
Ha unutuyordum. Ücretli diş hekimi, psikolog ve mühendis de çıksın. Bakalım yapıyorlar mı yapmıyorlar mı
@_BombacıMülayim_ ben bunu diyorum işte. Bilincli okusun millet o zaman. Kimse aglamasin sonradan. Ogretmenlik mesleginin bu kadar mezun olmasinin sebebi cogunlukla tembel meslegi, rahat meslek oldugu icin ustune basa basa soyledigin 1.5 milyon mezun var. Herkes yatarak para kazanma derdinde. Bu yuzden bu meslekte cok mezun var. Dis hekimliginde 1.5 milyon mezun neden yok dusun bakalim. Herkes elini kolunu sallayarak bolume girmediginden olabilir mi? 80 bin baraji var bu bolumun. Baraj yeni gelmis olsa da dis hekimligi, eczacilik gibi bolumlerin zaten belli puani ve kendi icinde yuksek siralamasi zaten vardı. Bu baraj konusunu da gecen sene mi bu sene mi ne belirlediler yök açıkladı. Tip, dis hekimligi, eczacilik gibi bolumlere ogretmenlik gibi elini kollunu sallayanlarin girmesi mumkun mu sence?
Buna ragmen bizim gibi saglik bolumlerinde de mezun cok fazla. Cunku surekli universite aciliyor ve bizimde mezun sayımız artıyor. Devlete atama daha zor hale geliyor. Ki bizim bir de uzmanlık alma durumumuz var tıpçılar gibi. Yani 5 senelik lisanstan sonra bir de uzmanlik icin okuyoruz. Sence bu her yigidin harci mi?
Oyle ogretmenler gibi 4 yil okudum hadi beni atayın demiyorlar. Az once dedigim gibi. Ucretli ogretmenlik konusunda da. Gercekten öğretmenlik isteyip, sevip okuyup ve bu meslegi zevkle yapanlara bir sey demiyorum ama tatili icin, maasi icin okuyup, bolum gelmiyor diye bu meslegi yazip okuyanlar bosuna aglamasin. orada burada ucretli ogretmenlik yapiyorum diye kendini acindirmasin. Sevmeyerek okudugun bolumun cilesini elbet cekersin bu bir gercek. Her seyi devletten bekleyemezsiniz. Yatarak para da kazanamazsiniz. Benim akrabam fen bilgisi ogretmenligi okudu. Atanamadi. Dershane ve satranc kurslari açtı. 5 kurus parasi yoktu ama cok çalıştı. Şu an bir suru parapi var. Ogretmenlikte 1 yilda alacagi toplam parayi yil icinde kisa surede kazaniyor. Diger bazi ogretmenler gibi yatarak maas almak isteseydi bu konumda olmazdi.
@_BombacıMülayim_ Boyle kutsal bir meslegi bu isin icindeki bazi ogretmenler gercekten suistimal ediyor. Bu arada bir ogrencinin dersime şu ogretmen girsin diye bir talebi ne yazik ki yok. Ogrenci ogretmen secemiyor. Ama sen hekimini iyi secebilirdin. Ben bugune kadar hem diş, hemde doktor icin gittigim kisileri iyi araştırırım. Yorumlarina bakarim, mezun oldugu üniversiteye bile bakarim. Eger ilcede falan degilsen tonla dis hekimi var. Begenilen birine gitseydin. Secim hakkin var çünkü. Ha isini iyi yapamamis olabilir. Ama bizler cok sıkı egitimlerden geçiyoruz. Yillarca okuyoruz. Keske ogretmenlerde lisans okuduktan sonra bir de uzmanlik icin 4 yil daha okusalar. Boylelikle herkes bu kadar yil okumayi goze alamaz. Hemde daha iyi öğretmenler cikar böylelikle.
Ogretmen kusmez demissin ne kadar emin konuşmuşsun. Kiz kardesim orta sondaydi bu sene. Lgs ye girecekti. Matematik netleri kotu geldi diye ogretmeni sene boyu konusmamis kardesimle. Yoklama alirken ismini okumamis. Ne zamanki bir deneme de iyi yapmış 2 yanlis yapmis sadece. Gelip gulerek aferin çalışmış duzeltmissin matematigi boyle devam demis. Bu psikolojik baski degil de ne? Bir egitimci bir ogrenciyi nasil yok sayabilir? Gidip sikayet edecektik kardesim istemedi. Dersime giriyor sene boyunca daha da cephe almasin bana. Bir sey yapmayın, gidip idareye mudure falan soylemeyin dedi. Bu sene bircok hocasindan dolayi sıkıntı yaşadik. Lgs de ortalama önemli eger iyi paun gelmezse, ortalamayla gidiyorlar liselere, sistem bu sekil isliyor. Ceplerinden mi cikiyor dedin ya. Notlar bile inan ceolerinden cikiyor. Kardesim 90 90 almis. Sozluye 100 100 yazmamis. Ogrenci elinde ya, ogretmen olarak kendisine muhtac ya not olarak bunu fazlasiyla kullaniyorlar. Ama sorsan cebinden çıkmıyor degil mi? Sorsan küsmüyorlar, sorsan ogrenciye baski uygulamiyorlar. Ogrenciye küserek derste başarılı olmasini saglamaya calismakta ne bileyim? Dogru duzgun sorun ne, hangi konularda zorlaniyorsun, yapamiyorsun demek yerine, yol gostermek yerine, deneme zor muydu acaba ogrencilere agir mi geldi de yapamiyorlar demek yerine ogrenciye tavir alip küsmek. Diyecek bir sey yok. Sende ogretmensin galiba bu kadar savunduguna gore. Boyle meslektaslarin var iste. Bize de ozellikle kardesime bu sinav senesinde cok cektirdiler. Allah'a havale etmekten baska caremiz olmuyor işte. Bunlara para vereceksin ki, ozel derse falan cagiracaksin ki adam akilli ders anlatsinlar, yuzune gulsunler. Yoksa nasil olsa maasimi aliyorum diye tamamen inisiyatif ellerinde oluyor. Ders anlatip anlatmamak, not verip vermemek tamamen ellerinde olan bir sey.
Iyi gunler. Karsilikli olarak fikirlerimizi söyledik. Ben cok giremiyorum bazen boyle sitelere. Kurslara falan gidiyorum simdi de gitmem lazim. Yorum yazarsaniz cevaplamayabilirim bu yuzden. Ogretmenseniz insallah isini iyi yapan bir ogretmensinizdir. Ya da atama bekleyenseniz mutlaka atanirsiniz diye dusunuyorum. Tarih edebiyat gibi bransiniz yoksa atanirsiniz illaki. Hakkinizda hayirlisi olsun. Yorumlara dusuncelere her zaman saygim var. Kufur olmadan yapılan yorumlara özellikle. Ikimizde konustuk belli bir konu uzerinde. Benim icin keyifliydi. Iyi gunler. Iyi bayramlar
Dediklerine cevap yazabilirdim ama müsait değilseniz gerek yok. Evet , düşünce farklılığı tabi olcak ben teşekkür ederim, iyi bayramlar size de
@_BombacıMülayim_ maalesef her branşa aynı kontenjan verilmiyor. Bazı branşlardan 10 kişi atanıyor. Bu yüzden tüm öğretmenliklerin ataması kolay değil
Millet zaten ya YouTube'dan kendi kendine öğreniyor ya da özel okula veya dershaneye gidip öğreniyor. Devlette eğitim diye bir şey yok sadece sınıf öğretmenlerinin yeri doldurulsun yeter.
Ekonomi iyiden iyiye çökerdi ilk olarak bu sektörden bir dünya ekmek yiyen insan var. Yayınevleri, kitapçı, kırtasiye, okul araç gereçleri kıyafet vs, eğitim zaten bitik gibi bir şey o yüzden çok bir fark olmazdı ama devlet öğretmenler iş başı yapsın diye maaşlarını iki katına çıkarırdı. Eğitim her ne kadar cacığa da dönse sıkıntı yani iş gücü için eğitim şart
Yani, onların yedeği var neticede biraz zor olur geçiş ancak bir şekilde olur. Ya öğrenciler topluca bıraksa okulu onu ne yapacaksın, yedeği de yok, yıllarca bebeklerin büyümesini okula başlamasını bekleyeceksin, Üniversite için 12 yıl beklemek gerekecek 😅🤣
Cevap
40Cevap
Atanamayanlar atanırlardı onların yerine
Onlar da o g. t yok. Çoğu torpille atanmış sahtekar. Önlerine gelen müfredata biat eden embesil sülük gibiler. Tek bir şeye baş kaldırdıkları bile yok. İyice moronlaşmışlar. Bu ülkede eğitim öğretim namına hiç bir halt yok. Bu sisteme yeni köleler yetiştiremeyeceğim. O yüzden çocuk mocukta yok.
Hehe online eğitimler 100 tane öğretmen bütün çocukları eğitirdi birde yapay zeka tamamdır. Dünyada yapay zeka doktorlarda normal doktorlardan üstün olarak hastanelerde yer almaya başladılar. Şöyle bir düşünüyorum Berberlik dışında her şey otonomlaşmış vaziyette
Şu yapay zeka ileride çoğu mesleği ciddi biçimde etkileyecek
Aynen öyle bir tek berber el hassasiyeti manuel kaldı, baksana çok kasılan doktorları bile ters köşe yapmış 15 tanesini sıraya dizmiş tokatlamış, www.medikalakademi.com.tr/.../
Evet ama daha yapay zeka emekleme aşamasında ileride çok ciddi değişimlere gebeyiz
Biz öyle zannediyoruz kısa vadede çok büyük değiliklikler olacak yazılım mühendisi arkadaşlarımın çalıştıkları projelere bakıyorum baya mesafe kat etmişler. Ne zaman kullanıma sunulur işte mesele orada
Yapay zeka doktor nerede doktorların yerini almış?
Yukarıda haber linki attım Çin'de kullanılmaya başlandı
“Yapay Zeka tıpkı bir arabaya rehberlik eden bir GPS gibi olacak. Bir doktora önerileri sunacak ve doktorun daha iyi teşhis koyabilmesi için ona çok kapsamlı şekilde yardımcı olacak. Ama sonuçta kesin kararı veren yine doktor olacaktır” dedi.
Hastanelerde kullanılmaya başlamamoş geliştirme aşamasındaymış, Doktorlardan üstün olarak da konmamış yardımcı olarak konmuş.
Teknolojide otonomlaşma önce yardımcı olarak gelir sonra işin başına geçer 10.000 doktora değil yalnızca 100 doktora ihtiyaç olur. Bu konudaki daha başka haberleride okumanı öneririm.
Siz öyle bir yazmışsınız ki gören hastanede yapay zeka doktor olarak çalışmaya başladı zanneder. Burada önüne test sonuçları geliyor onu değerlendiriyor ve sadece nörolojik bozukluklar üzerine yapmış bunu. Hasta hastaneye gelip benim nörolojik bozukluğum var al bu da sonuçlar demiyor. Hasta gelir derdini anlatır, doktor ona göre ön tanılar oluşturur ve test ister. Yapay zeka şu an bunu yapamıyor, insanlar zaten nesi olduğunu tam olarak tarif bile edemiyor bazı semptomlar esas hastalıktan bağımsız oluyor. Evet yapay zeka doktordan daha hızlı değerlendirme yapabilir ama neyi değerlendireceğine doktor karar vermek zorunda. Bundan yıllar sonra belki bu değişir bilemem ama şu an için yapay zeka doktorlardan daha iyi doktorluk yapıyor demek gerçekten kopuk bir söylem.
niye toplu istifa etsinler maasları 10 binin üzirinde ek gösterleride hazır ek derlesleri var yılda en az 2 nucuk aya yakın tatilleri var dersleri bos oldunmu kimse hesap soramaz dogru eve giderler hafta ici belli cumartesi pazarları evde geciyo niye istifa etsin
türkiyede atanandan çok atanamayan ögretmen var ertesi gun egitim kaldıgı yerden devam eder 1 gun bile kesintiye ugramazdı
Ülkenin kurtuluşu için büyük bir adım olurdu. Ama baştakiler Suriye’den, Afganistan’dan öğretmen atarlardı.
pek bişe olacagını sanmam üni ögrencileri bile daha güzel ders verirler kamudaki çoğu ögretmen anlattığı dersi kendisi bilmiyor zaten
Aynen öyle. 👍 aynı doktorlar gibi bu ülkeden gidip , onların yerine gelen pratisyen doktorlar gibi..
Eğitim sistemi çöker diyeceğim sanki çok iyiyiz de. 😃
Atanamayanlar için fırsat doğar işte.
İş bulmak kolay mı kim devlet kapısını bırakır.. Hayatta istifa etmem.. Milyoner olsam yine devlet memurluğunu bırakmam
Öyle idealist bir öğretmen kaldı mı, varsa bile azınlık. Güçlü lobileriyle elde ettikleri kazanımlar yetiyor çoğuna
Şu an durum eğitim açısından pek iç acıcı değil zaten hepten beter olurdu kanımca milli eğitim kurumu ofsayta düşerdi😁🙈
Ne güzel kaskınız varmış 😀
Eğitim kimsenin umrunda değil maalesef. Değişen bir sey olmazdı.
Hiç bir şey olmazdı. Birisi gider yenisi gelir. Herkesin yeri dolar
Sorun olmazdı kaliteli öğretmen kalmadı zaten nerde o eski öğretmenler eli öpülesi öğretmenler
O kadar işsiz atama bekleyen öğretmen var. Onlar gelir yerin. e
İstifa eden kişilerin yerine atanacak kişileri koyarlardı
Yine aynı olursu gibi değişen bir şey olmaz sanmıyorum
Kardeşim işsiz kalırdı dsjsjh
Gönüllü eğitimciler devreye girerdi muhtemelen.
Sadece öğretmenler değil, ülke de ki herkes iş bırakması lazım
Giderlerse gitsinler diyecek biri olur ve yerine birilerini koyar onlarada düşük bir ücret verirlerdi. Yani kısaca birinin ekmeğine yağ sürmeyin derim 👍
Ücretli öğretmen olarak atanamayanları çaliştirirlardı yine köle gibi😒
İnsanoğlu topluca bir şey yapmaz. Her zaman fire verir
Maalesef o kadar kötü durumda olan insan varki bu kötü koşulları iyi diye görenlerde vardır
Öğretmenlerin %40i halen yaşlı. Emekliye ayrılıp genç nesillere yer açmıyorlar. Birde istifa mı edecekler?
İyi şeyler olmayacağı kesin bence tek orneklerimiz :)
Ülkede bisey değişmezdi. Ülke zaten komple cahil. Hiçbişey değişmez...
Ise yaramayanlar lütfen istifa etsin, ise yaramayan doktorlar gibi.
Bir şey olmazdı. Yerine hemen ücretli öğretmen bulunur devam edilirdi hatta devlet kar bile ederdi
Devlet işi, o rahatlık, o maaştan vazgeçecek insan yoktur.
atanamayan öğretmenlere aynı şartları vereceğini mi sanıyorsun
ek ders ücretine çalışırdın!
Suriye'liler ne güne duruyor. Suriye'den öğretmen getirirler
Büyük bir kısmının pek de bir etkisi yok zaten sıkıntı olacağını sanmıyorum
Yerlerini alacak fazlaca atanamayan öğretmen var.
Etmezlr onlar işleri güçleri üç beş kuruş maaşları
Hiçbir şey değişmezdi
Birileri gider birileri gelir hayat böyle
Öğretmenler neden istifa etsin ki
İstifa edenlerin yeri hemen dolardı.
Kimse istifa falan etmez
Öğretmen açığı olurdu herkes öğretmen olurdu
ahshah dogru dusunuyorsun
Atanamayanların bir kısmı atanmış olurdu 😆
Zaten bi işe yaramıyorsunuz edin gitsin
öğrenciler mutlu olurdu :D
@Rencia takıp edermısın
Hiç bir şey olmazdı, atama bekleyenler atanırdı.
Yerine atanamayanlar gecerdi ne olacaj
Etmezler.
Cevabı vermişsin 🤣
Öyle olurdu
Zaten ülke akıllıya hasret
Toplu cahillik
Eğitim
Türkiye öğrenme oranı ve cahiller artırdı
Hiçbir şey olmazdı
Ortalık karışır
Bişi olmazdı yüzde 90 nımız gerizaklı zaten
yenileri alinirdi.
Bir şey olmazdı
Etseler iyi olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?