26 yaşında psikoloji/hukuk okunur mu?

Öncelikle herkesin bayramı mübarek olsun. 26 yaşındayım, birkaç ay önce askerden geldim. Askerliği yedek subay olarak yapmıştım ve bana 4 yıl yetecek kadar para biriktirdim, kenarda da birikimim vardı. Okurken maddi yönden sıkıntı çekmem. Lisenin ilk senesine kadar oldukça başarılı öğrenciydim ancak sonra ortama kapılarak dibe düştüm. Vasat altı bir üniversitede uluslararası ilişkiler okudum, 24 yaşında mezun oldum. Birkaç ay iş aradım ama bulamadım, ardından askerliğe başvurdum. Askerde ders çalışmak için ve para biriktirmek için zamanım oldu. İngilizceyi b2-c1 seviyesinde biliyorum. Programlamada (algoritma) giriş-orta seviyedeyim, python'a tam anlamıyla hakim olamasam da temelim var. Senelerden beri içimde psikoloji ya da hukuk hayali var. Kendime de güveniyorum ama yine de çevrenizde böyle bir örnek var mı merak ediyorum. Kendimi 11 ay boyunca eve kapatıp iyi bir puan alabileceğimi düşünüyorum. Cevaplarsanız çok memnun olurum.

26 yaşında psikoloji/hukuk okunur mu?
Evet, okunur. Okumanın yaşı olmaz.
Hayır, okunmaz. Zaman kaybı.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
26 yaşında psikoloji/hukuk okunur mu?
Cevapla