Öncelikle herkesin bayramı mübarek olsun. 26 yaşındayım, birkaç ay önce askerden geldim. Askerliği yedek subay olarak yapmıştım ve bana 4 yıl yetecek kadar para biriktirdim, kenarda da birikimim vardı. Okurken maddi yönden sıkıntı çekmem. Lisenin ilk senesine kadar oldukça başarılı öğrenciydim ancak sonra ortama kapılarak dibe düştüm. Vasat altı bir üniversitede uluslararası ilişkiler okudum, 24 yaşında mezun oldum. Birkaç ay iş aradım ama bulamadım, ardından askerliğe başvurdum. Askerde ders çalışmak için ve para biriktirmek için zamanım oldu. İngilizceyi b2-c1 seviyesinde biliyorum. Programlamada (algoritma) giriş-orta seviyedeyim, python'a tam anlamıyla hakim olamasam da temelim var. Senelerden beri içimde psikoloji ya da hukuk hayali var. Kendime de güveniyorum ama yine de çevrenizde böyle bir örnek var mı merak ediyorum. Kendimi 11 ay boyunca eve kapatıp iyi bir puan alabileceğimi düşünüyorum. Cevaplarsanız çok memnun olurum.

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer