Ücretli hukuk okuyorum diye ailem beni aşağılıyor, ne yapacağım?

Hukuk fakultesi okuyorum çok çalıştım bu bölüm için çok çabaladım ama düşük puan aldım ailem ücretli olarak gönderdi ama şu an diyorum ki keşke gitmeseydim fark ettirmeden başıma kalkıyorlar okuduğum bölümden konu açılınca insanların yüzüne bile bakamıyorum çünkü sanki bana ait değilmiş gibi kendimi ezik hissediyorum ailem her yıl parayı verirken oflayıp pofluyor yaşıtlarım her sene gezerken ben ders çalışıyorum ortalamam yüksek akrabalar sürekli emekleriniz boşa gitmesin ders çalışsın diyolar ben emek vermiyormuşum gibi konuşuyorlar ailem ve akrabalar sürekli çok duygusalsın nasıl o mesleği yapacaksın vs diyor babannem küçük amcan keşke olsaydı o senden iyi yapardı sen yapamazsın diyordu küçük amcam birinin hukuk diplomasını almış avukatlık yapacakmış utanmadan bana soruyor staj yeri bulur musun diye napıcam arkadaşlar söyleyin cidden bu yük altında eziliyorum şu yaşta nasıl kendi paramı kazanıcam derdine düştüm kimseye yük olmak istemiyorum

Ücretli hukuk okuyorum diye ailem beni aşağılıyor, ne yapacağım?
Cevapla