Okusun okumasına da ne için okuyor (bir ideali var mı) , nelere rağmen okuyor bakmak gerek.. Tembelliğe bahane kaçmaya yer olsun diye okuyacaksa okumasına karşıyım
Tepki göstermem okusun, ben de ders çıkışlarına kampüse onu almaya giderim hatta. Yaklaşıp arabanın camını indiririm 'pişt yakışıklı bir tur atalım mı 😉' derim. 😂
Sonuna kadar desteklerim. Hatta o okusun diye gider ek iş bile yaparım gerekirse yeterki bir hayali bir tutkusu başarmak istediği bir hedefi olsun. Ebedi destek veririm
Istemem açıkçası çünkü belli bir yaştan sonra düzen olsun ister insan. Hayattan keyif almak, gezmek vs. Bunun içinde maddiyat gerekiyor. Kendimde çalışıyorum, yanlış anlaşılmasın
Okusun tabi niye ki? Bu ne biçim bir soru? Fakat durumlara göre eşinin rızasını alması önemli. Maddi açıdan zor durumda iseler ve ikisi de çalışıyorsa; işi bırakıp okuyacağım demesi anlamsız olur.