Merhaba kardeşim 12 yaşında bu yıl 7. sınıfa geçecek yeni bir okula gidecek çok stres yapıyor, heyecanlı ve sessiz. Ne yapmalı?

Konuşkan değil utangaç bir çocuk arkadaş bulmakta çok zorlanıyor okulda sınıfta tek başına takılırsa olur mu napmali?
Güncellemeler
+1 yıl
Merhaba kardeşim 12 yaşında bu yıl 7. Sınıfa gecicek yeni Bir okula gidecek çok stres yapıyor çok heyecanlı bide kardeşim sessiz Konuşkan değil utangaç bir çocuk arkadaş bulmakta çok zorlanıyor okulda sınıfta tek başına takılırsa olur mu napmali?
Merhaba kardeşim 12 yaşında bu yıl 7. sınıfa geçecek yeni bir okula gidecek çok stres yapıyor, heyecanlı ve sessiz. Ne yapmalı?
Cevapla