İş yerinde aynı odada çalıştığımız bir abinin doğum gününü kutlamak için arayıp naber doğum günü çocuğu desem olur mu?

İşyerinde beraber çalıştığımız bir abinin doğum gününde arayıp ve telefonu açar açmaz naber doğum günü çocuğu desem ayıp olur mu? Sonuçta benden 10 yaş büyük. Ben genelde arkadaşlarıma hep bu şekilde diyorum da. Ama bu kişiyle hem fazla samimi (yani içli dışlı) değiliz hem de benden 10 yaş büyük ya o yüzden bi şüpheye düştüm.

İş yerinde aynı odada çalıştığımız bir abinin doğum gününü kutlamak için arayıp naber doğum günü çocuğu desem olur mu?
Cevapla