Grafik tasarımcıyım, iş bulamıyorum yaşım da 26 çok üzülüyorum. Aynı zamanda bekarım çok mutsuzum. Hiç aday yok. Sizce 2. üniversiteye başlamak nasıl bir fikir?
bari kariyer yapayım
Grafik tasarımcıyım, iş bulamıyorum yaşım da 26 çok üzülüyorum. Aynı zamanda bekarım çok mutsuzum. Hiç aday yok. Sizce 2. üniversiteye başlamak nasıl bir fikir?
bari kariyer yapayım
Bu sitede bir grafik tasarımcı tanıyorum. Gayet başarılı da işinde.. Çalışırsan bu mümkün. İlişkiye gelince bende bu sene 26 olucam İnşallah hiç sorun etmiyorum. Yanlış bir ilişkidense ilişkinin olmaması çok daha iyi.
Cevap
14Cevap
Sakın ikinci üniversite gibi bir hata yapma. Online işlere yönel, hem yurtiçinde hem de yurtdışında freelance iş yapabilirsin.
1 buçuk sene iş aramakla zaman kaybettim
Kimse işe almadı
4 senelik okumuştum bir de
2. Üniversite muhteşem bir fikir kesinlikle kariyerine odaklan. Evlilik mevzusuda akışına bırak daha gençsin
25 yaşındayım bok gibi bir maaşla bir gazetede muhabir olarak çalışıyorum. 2. üni fikri bana da makul geliyor
kızların evde kalma ihtimali yok bence. ayrıca 2nci üniversiteye de basla güzel olur
Yas ilerleyipte tecrube sifir olunca 3 uni de bitirsen bos
30 a kadar evlendin evlendin sonrası zor 😂😂 bende 26 yim bekarım 🥺
Dil öğrenip yüksek lisans yamak daha mantıklı
Yaş olarak 24 ve tamamen ben sizim, ve sürekli ağlıyorum bölüm değiştim KPSS’ye hazırlanıyorum
Kendini tanı anla önce
İş buluruz koca da ben varım 🥲
:D
30 yaşındayım ben de, seni babandan isteyebilirim
evde kalmamissin ki caniko. 26 yas kucuk bir yas
Hakkında hayırlısı nerelisin
Üni okunmaz bu devirde
Hayırlısı be gülüm
Çok gençsin saçmalama millet 30 da evleniyor
Boyun kac
Bence de
Umarım mutlu olursun
Bence koca bul
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?