Arkadaşlar 2 senelik üni kazandım 1+0 evde tek yasiycam zor olur mu alışmam?

Herseyimi ayarladım ayın 28 inde yerleşicem ama tek yaşamanin ne gibi zorlukları var
Arkadaşlar 2 senelik üni kazandım 1+0 evde tek yasiycam zor olur mu alışmam?
Cevapla