Oyuncu olup biraz da olsun kendi paramı kazanmak istiyorum, eğitimini almam işimi kolaylaştırır mı😟?

Özel bir üniversitede okuyorum biraz olsun kendi paramı kazanmak istiyorum oyuncu olmak istiyorum 2 aylık bir oyunculuk eğitimi alıcam ama kurumun başındaki kadın çok korkuttu beni eleştirileceksin. Geç gelmeyeceksin falan. Cast ajanslarına kayıt olmakta kolay değilmiş öyle bir şeyde yapmıyorlar. Bu eğitime girsem işim kolaylaşır mı ve gitmeli miyim kursa?

Oyuncu olup biraz da olsun kendi paramı kazanmak istiyorum, eğitimini almam işimi kolaylaştırır mı😟?
Cevapla