Sınava gireceğim kimlik kartı kayıp, ne yapacağım?

Arkadaşlar iki gün sonra dgs sınavına gireceğim ve kimlik kartımı kaybettim başvuru yapacağım ama benim pasaportum ehliyet vs yok ailemden biri de yanımda değil ama parmak izimi almışlardı 4-5 ay önce çıkartmıştım geçici belge almam lazım sınava girebilmem için ne yapıcam bilgisi olan var mı?

Sınava gireceğim kimlik kartı kayıp, ne yapacağım?
Cevapla