Personel kimlik kartımı kaybettim ne yapabilirim?

yukarıda yazdığı gibi personel kimlik kartımı kaybettim çipliydi ve kapıyı onunla açıyordum. para cezası bir şey olur mu daha 1 ay oldu gireli. şimdi sorumsuz falan denmesini de istemiyorum ne yapmalıyım?
Personel kimlik kartımı kaybettim ne yapabilirim?
Cevapla