İstanbul
Sakarya
Çanakkale
Aydın
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bu seçenekler varsa önümde Aydın'ı seçerdim. Yakın bir arkadaşım orada okudu, öve öve bitiremez hâla. Daha sakin ve daha az kalabalık diğer yerlere göre. Ki benim bir şehirde yaşamayı kendi irademle istememin en büyük faktörlerinden birisi de az nüfuslu olması.
Evet kiraları da uygun bence.
Kesinlikle.
Aydını seçerdim. En azından kuşadası filan var. İzmir'e yakın. Sakarya tam bir yobaz şehri. İstanbul'u seçmedim çünkü İstanbul'dayım. Yaşam şartları zor.
Kesinlikle Aydın daha güzel 🥳
İstanbul'dan daha sakin bir şehre gitmek istedim. Akdeniz bölgesini tercih etmezdim sanırım. Çok sıcak olduğu için beni biraz rahatsız eder sanırım
İstanbul çok güzel ama aşırı kalabalık ve pahalı 😑 Aydın nasıl sence 😂
Cevap
18Cevap
Ülke değiştirmeyi yeğlerdim.
İstanbul
Ben iş için ülke değiştirdim. Ama Türkiye'de yaşasam İstanbul'u seçerdim. Fırsatlar şehri orası. Zeki olan ayakta kalır.
Ülke değiştirme fırsatını bulayım anında gidicem😂
E bekleriz o zaman 😂
Giriş nereden 💃💃
Calais'den gireceksin 😂
Yüzerek gelsem yolda ölür müyüm 😂
Sen evrakları hallet uçak biletinle havaalanında karşılama benden 😂
Evraklar için ne yapmam lazımmış bir bakayım önce 😂
Pasaport çıkartıyorsun. Biz davet gönderiyoruz. Davetin buradan onaylanıyor, evraklarınla beraber başvuru yapıyorsun vizeni alıyorsun 😂
Bir şeyi yokmuş aslında. Yıllarca niye getmediysem 😂
Ben de kendime aynı soruyu sordum. Sonra üniversite olduğu aklıma geldi 😂
Eylül de doktoraya başvursam alınır mıyım acaba 🙄
Öyle bir niyetin varsa yurtdışında da yapabilirsin. Hatta İspanya ya da Fransa düşünürsen ben de yardımcı olabilirim
İstiyorum da cesaretlenmem lazım o konuda 😂
Cesaret içeriden gelecek bir şey. O konuda bir şey yapamam işte. Hatta kimse yapamaz 🙂
İçimden geliyor da ben bir düşüneyim bunu😂
İstanbul'da yaşıyorum zaten memlekete yakın diye Çanakkale
Kesinlikle Çanakkale.
İstanbul demem için en az 30.000 TL maaşlı bir iş olması lazım :)
Aydın dedim ama Çanakkale de olabilir bence
Bana da Aydın güzel gibi geliyor 🙄
Şıklarda niye şırnak yok kardeş?
Listemde bunlar var. Becayiş yapabileceğim iller 😂
Seçeneklerde yok ama kesinlikle İZMİR
Arkadaşımın biri İzmir'e gitti keşke Ankara 'da kalsaydım bir denizi yok her açıdan daha iyi Ankara dedi😂
Arkadaşın halt etmiş ahaha. İzmir gibi güzel bir yer var mı ya. Kıyas yaptığı yere bak. Ben aslen Ankaralıyım. Hiç övmesin Ankarayı valla.
Kesinlikle Ankara 'yı seçerdim
Koş gelll Ankara'ya 😂
😍 yasanilasi bir yer seviyorum
İstanbul'da yaşıyorum yine İstanbul olurdu tercihim
hangisinde yaşıyorsun şu an
Aydın trafik yok ve güzel yer
Nemsiz bir bölge tercih ederdim
Çanakkale olur Muğla olur
Ankara
Neden Ankara
İstanbul 🥹
Yani ama çok kalabalık ya🙄
Ne güzel işte :D tam benlik
Zaten İstanbul'da yaşıyorum yinede İstanbul
Aydın , muğla ya da İzmir
İstanbul veya Antalya
İstanbul.
Aydin
Çanakkale
Çanakkale
Trabzon
Trabzon nereden çıktı şimdi😂
yeşillik doğa ama insanları hariç :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?