Ailem iş bulamadığım için benden çok şikayetçi, ne yapacağım?

Mezun olalı 1 sene oldu. Fakat iş bulamıyorum. Şirketlerle konuşuyorum, cv yolluyorum, iş bulma sitelerine giriyorum ama olmuyor. Annem geçende gitti, babanneme. Bu da hala bizim paramızı yiyor dedi. Spora yazdırdılar, onu da laf etti. Bizi hiç güldürmedin sen diyip duruyor. Çok üzülüyorum. Kendi suçum değil, işim gücüm olmaması.
Ailem iş bulamadığım için benden çok şikayetçi, ne yapacağım?
Cevapla