İşsizim diye ailem beni hor görüyor. Nasıl iş bulabilirim?

1 yıldır işsizim okulu bıraktım hep evdeyim para ailemden istiyorum onlarda benden sıkıldı farkındayım artık ayaklarım üstünde durmam lazım kimseye muhtaç olmak istemiyorum hatta ayrı eve çıkmayı düşünüyorum onlar parası yemeği suyu elektirki lazım değil demek ki fazlalığım onların gözünde insan bunu evladına yapar mı istemiyorlar beni sanki orta okul mezunuyum 19 yaşındayım asgari ücretli kadrolu iş önerin düşük maaş istemiyorum ayrı ev tutacam bilgisi olsan yazsın bu cahilerle aynı yerde durmaktan bıktım ya
İşsizim diye ailem beni hor görüyor. Nasıl iş bulabilirim?
Cevapla