Eğitim & Kariyer En eğlenceli yıllarınız üniversite mi yoksa lisede mi geçti? Serpıl_58 Takip Et Xper 2 Yaş: 23 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 11 Yapay Zekaya Sor Benim üniverste her şeyi yalnız yaşamak yalnız ayağa kalkmak güzeldi * gördüm en iyi arkadaşlığıda ÜNİVERSTE LİSE Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan: Yaşın 18 - 24 25 - 29 30 - 35 36 - 45 46+ Lütfen yaşını seç En eğlenceli yıllarınız üniversite mi yoksa lisede mi geçti? Cevapla Lise Soruları Üniversite Soruları En İyi Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Eğitim & Kariyer konusunda 38,3b cevap paylaştı. Üniversite 0 0 Yorumla
samedjackson Takip Et Master Yaş: 28 , eic 70% +1 yıl Eğitim & Kariyer konusunda 619 cevap paylaştı. İstemeye istemeye lise diyecem daha hareketli daha cok cevremin oldugu zamanlardi daha cok ihanetide orada yasadim orada ilk kez asik oldum falan ama yine de lise daha bir farkli ha seviyor muyum ozluyor muyum asla 1 0 Yorumla
cheekystaff Takip Et Guru Yaş: 35 +1 yıl deselerki baştan okuyacaksın direk kabul ederim üniversiteyi.. ne güzel günler ne heyecanlı zamanlardı. 1 0 Yorumla
Theseussz Takip Et Master Yaş: 32 , eic 84% +1 yıl Eğitim & Kariyer konusunda 1,1b cevap paylaştı. Lise unide ikiside iyidi 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Üniversite
İstemeye istemeye lise diyecem daha hareketli daha cok cevremin oldugu zamanlardi daha cok ihanetide orada yasadim orada ilk kez asik oldum falan ama yine de lise daha bir farkli ha seviyor muyum ozluyor muyum asla
deselerki baştan okuyacaksın direk kabul ederim üniversiteyi.. ne güzel günler ne heyecanlı zamanlardı.
Henüz uniye geçmedim ama lise güzeldi
Lise güzeldi üni devam ediyor
Lise unide ikiside iyidi
Üniversite
Üniversite
hiçbiri
10 yaşımda
A...
Üniversite daha iyi
ortaokul.
Kararsızım.